Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 09:59. Дата останніх змін - 21-11-2025, 09:59

Крісла офісні

Крісла офісні... Державна закупівля - UA-2025-11-21-002141-a Крісла офісні від замовника Липоводолинська селищна рада від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-002141-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-001173-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 09:59
по 26-11-2025, 06:00

Якість Товару, що поставляється, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості. Товар, який Продавець зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну). Продавець гарантує якість та надійність Товару. Відповідно до типу Товару (виду, асортименту/сортаменту) у документах, що засвідчують якість Товару, та/або на упаковці/етикетці Товару встановлюється: гарантійний строк на Товар; термін придатності.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
29700
29 700 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Липоводолинська селищна рада
ЄДРПОУ:04390972 Досьє YouControl
Контактна особа:Мусієнко Лідія Василівна
Телефон:+380545251191
E-mail:ldolsr2014@ukr.net
Місцезнаходження:
42500, Україна, Сумська область,селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

9
штука
42500 , Україна , Сумська область , селище Липова Долина , вулиця Полтавська,32 ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Основний матеріал корпусупластикАктивна21-11-2025, 09:57
Основахрестовина з роликамиАктивна21-11-2025, 09:57
Матеріал оббивки спинкитканинаАктивна21-11-2025, 09:57
Матеріал оббивки сидіннятканинаАктивна21-11-2025, 09:57
БрендNOWY STYLАктивна21-11-2025, 09:57
Регулювання висоти спинкиТакАктивна21-11-2025, 09:57
Регулювання висоти сидінняТакАктивна21-11-2025, 09:57
Наявність підлокітниківТакАктивна21-11-2025, 09:57
ГойданняНіАктивна21-11-2025, 09:57
Висота спинки у верхньому положенні1070міліметрАктивна21-11-2025, 09:57
Висота сидіння у верхньому положенні550міліметрАктивна21-11-2025, 09:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 09:58:53
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 09:57:10
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця за фактично поставлений Товар.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Продавець здійснює одноразову поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Товар повинен бути наданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, а в разі їх відсутності - способом, що забезпечує зберігання Товару від пошкоджень та втрат під час звичайних умов зберігання, транспортування та розвантаження, якщо Покупцем не встановлено додаткових вимог до упаковки партії Товару. На момент поставки Товару Продавець надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. Прийняття Товару за кількістю та якістю буде здійснено представниками Покупця у присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, представник Покупця, спільно з представником Продавця, відображає це у видатковій накладній, про що складається відповідний Акт.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ