Поставка товару повинна здійснюватися протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки, з моменту їх отримання будь-яким способом (листом, факсом, електронною поштою, телефонним зв'язком, тощо) Постачальником та відбуватися виключно протягом робочого часу підприємства Рушники паперові 300 уп. по 2 рулони в упаковці.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26479164 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максим Луцюк |
| Телефон: | +380679875038 |
| E-mail: | makkss9875038@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.