Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 17:12. Дата останніх змін - 14-02-2025, 17:15

Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області

Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області... Державна закупівля - UA-2025-02-14-012106-a Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області від замовника Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-14-012106-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-14-014510-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 17:12
по 19-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 17:12
по 22-02-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-02-2025, 11:30

Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
216000
216 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 160 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 320 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області
ЄДРПОУ:39767547 Досьє YouControl
Контактна особа:Сідлецька Інна Василівна
Телефон:+380432525459
E-mail:bux_voguzr@ukr.net
Місцезнаходження:
21027, Україна, Вінницька область,м Вінниця, вул. Келецька, 63
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з проведення державної ...
216 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-02-2025, 11:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області

2 700
гектар
21000 Україна Вінницька область Більш детально в Додатку 1 до Тендерної документації
по 10-09-2025
71350000-6
Науково-технічні послуги в галузі інженерії


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 17:12:17
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 17:12:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 17:12:17
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 17:12:17
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції
              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 17:14:51
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  4. Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2% від прогнозованої вартості закупівлі – 4 320 (Чотири тисячі триста двадцять) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги до оформлення забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії Інструкція щодо заповнення гарантії: ● в гарантії потрібно зазначити дані в місцях з нижнім підкресленням; ● замінити слова курсивом на відповідні дані; ● *у випадку відсутності договору зазначається «відсутній» або ставиться прочерк, або залишається поле пустим; ● **даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________________________________________________________ Повне найменування гаранта _________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _____________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара __________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Сума гарантії ______________________________________________________________________ Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ ____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ____________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі _____________________ ____________________________________________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації ______________________________________________ ____________________________________________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності)* _____________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ● відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ● непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ● ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ● ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: ● сплата бенефіціару суми гарантії; ● отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; ● отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: ✔ закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; ✔ укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; ✔ відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; ✔ закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: ● на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; ● у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). **Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) Реквізити Замовника: Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області, Місцезнаходження Замовника: 21027,Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінниця, вул. Келецька, 63, Код ЄДРПОУ: 39767547 UA778201720355179002000090315 в ДКСУ м. Київ
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  4
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  банківська гарантія , 2. Підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 5 розділу VI цієї тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Реквізити Замовника: Головне управління Держгеокадастру у Вінницькій області, Місцезнаходження Замовника: 21027,Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінниця, вул. Келецька, 63, Код ЄДРПОУ: 39767547 UA778201720355179002000090315 в ДКСУ м. Київ Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 4% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю перевищує 5 днів , Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю перевищує 5 днів
                  Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  банківська гарантія , банківська гарантія
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. Довідка, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»: Форма 1 № з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази, рік виготовлення Серійний номер Марка (модель) Одиниця виміру Кількість Примітка (власне, залучене**) При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про: - наявність компютерів різних модифікацій; - наявність GPS приладів (приймачів) – не менше 3 одиниць; - наявність плотеру формату А1 (або А0) – не менше 1 одиниці; - наявність електронних тахометрів – не менше 1 одиниці; - наявність автотранспоту – не менше 2 одиниц, з наданням підтверджуючих документів. 1.2. Документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці за формою 1 1.3. Документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання чи оренди обладнання), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці за формою 1. 1.4. Довідку за формрю 2, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту що діє на термін надання послуг), ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»: Форма 2 № з/п Найменування програмного забезпечення Примітка (власне, залучене**) 1.5. Документи (сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного у довідці за формою 2. 1.6. Довідку в довільній формі щодо відсутності майна в арешті. 1.7. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, має бути засвідчені нотаріально. *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки ** Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учакснику право користуватися ним до кінця терміну надання послуги або пізніше.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - 2.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю: - сертифікованих інженерів – землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою – не менше 1 особи (за основним місцем роботи); - сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 1 особи (за основним місцем роботи); - фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4 осіб, в т.ч. сертифіковані інженери- землевпорядники та сертифіковані інженери-геодезисти. Форма 3 № Посада за основним місцем роботи, або посада, на яку буде залучено працівника для виконання договору Прізвище, ім’я, по - батькові Ступінь освіти Напрям підготовки (спеціальність) Спеціалізація по диплому Кваліфікація по диплому 1 2 3 4 5 6 7 2.2. Документи про вищу освіту (або інші відповідні документи, що їх замінюють згідно із законодавством) працівників, вказаних у довідці за формою 3. У разі, якщо документ про вищу освіту міститься у Реєстрі документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти, оприлюдненому за адресою: https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, учасник може надати необхідні відомості для здійснення пошуку та перевірки наданої інформації про освіту. 2.3. Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника (або Витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників), вказаного у довідціза формою 3. 2.4. Розпорядчий документ учасника, яким призначений відповідальним за якість робіт із землеустрою сертифікований(ні) інженер(и)-землевпорядник(и). 2.5. Документи (наприклад: наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці за формою 3.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Вінницької області
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 4. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 4, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 4 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Аналогічним договір у цій тендерній документації вважається своєчасне (без перенесення термінів на інший календарний рік) виконання учасником договору щодо виконання робіт з інвентаризації земель. Форма4 Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-02-2025, 17:12:15
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ