Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 280 791,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 403,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44819434 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Сетченко |
| Телефон: | +380674159600 |
| E-mail: | moloko366@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
8 |
Додаток до протоколу №54 від 22.01.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-01-06-006818-a Згідно п.1.2 та п. 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* *Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 1.2.1. Довідка про наявність досвідчених працівників відповідної кваліфікації (в тому числі не менше одного працівника, який має кваліфікаційне посвідчення (сертифікат) на виконання робіт (надання послуг) з проектування, зареєстрованого в реєстрі атестованих осіб), за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Досвід або стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника / співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. До довідки додати: 1.2.2. документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.2.3. (копії) діючого кваліфікаційного посвідчення (сертифікату) працівника /ів на виконання робіт (надання послуг) з проектування, зареєстрованого/ их в реєстрі атестованих осіб. 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір надається з додатками, специфікаціями, додатковими угодами тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 1.3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-ох договорів): - один договір, предметом закупівлі якого є виготовлення проектної документації або проектно-кошторисної документації на об’єкти будівництва; - другий договір на виконання робіт з будівництва за проектною документацією, виготовленою Учасником або іншим проектувальником. Для підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати скан-копії таких договорів; 1.3.2. скан-копії документів, що свідчать про виконання таких договорів; 1.3.3. листи відгуки від контрагентів. 1.3.4. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в складі тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі, в якій вказати достовірні відомості про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 10 років. Під аналогічними договорами розуміються договори, предметом закупівлі яких є виготовлення проектної документації або проектно-кошторисної документації на об’єкти будівництва та на виконання робіт з будівництва за проектною документацією, виготовленою Учасником або іншим проектувальником. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів довідку в довільній формі, в якій вказано достовірні відомості про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 10 років. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав договір, предметом закупівлі якого є виготовлення проектної документації або проектно-кошторисної документації на об’єкти будівництва № 07-2022 від 30.06.2022 , в якому вказано ціну договору 26 493,26 грн. з ПДВ. В Кошторисі № 1, який є додатком до цього договору вказано ціну 29 493, 26 грн. з ПДВ (файл Договір проектування Чернігів НСТ.pdf). Також до вказаного договору не надано скан-копії документів, що свідчать про його виконання. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.п. 1.2.2 п.1.2 та п. 1.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасник має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів довідку в довільній формі, в якій вказано достовірні відомості про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 10 років. 3. Договір/ договори, предметом закупівлі якого/яких є виготовлення проектної документації або проектно-кошторисної документації на об’єкти будівництва (скан-копії); 3.1.скан-копії документів, що свідчать про виконання такого/таких договору/договорів; 3.2. листи відгуки від контрагента/контрагентів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.