Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 246 378,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 231,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Фефелова |
| Телефон: | +380563771947 |
| E-mail: | e-tender.dnepr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" (далі Учасник) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документаціє. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідності учасник виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати гарантійний лист а саме: тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). На кожну упаковку наклеювати зразок форми журналу, який знаходиться в упаковці, вказувати його номер згідно позиції по специфікації та кількість в упаковці. Максимальна кількість бланків в упаковці не повинна перевищувати 20 штук. Ця вимога зазначена у п. 4 Додатку №2 «Інформація про загальні вимоги». Тому Учасник "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" повинен протягом 24 годин завантажити через електронну систему закупівель зазначений гарантійний лист.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ Вінницька обласна друкарня (далі учасник) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документаціє. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідності учасник виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1. Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати гарантійний лист а саме: що Розвантажувальні роботи в приміщення господарського складу лікарні виконують особи, які супроводжують товар у дорозі. 2. Також у Додатку №1"ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" Учасник допустив арифметичні помилки. Тому Учасник ПрАТ Вінницька обласна друкарня повинен протягом 24 годин завантажити через електронну систему закупівель наступні документи: гарантійний лист щодо розвантажування товару; виправлений Додаток №1 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.