Закупівлю оголошено - 29-05-2025, 15:57. Дата останніх змін - 25-06-2025, 13:22

Навантажувач електричний вилковий

Навантажувач електричний вилковий... Державна закупівля - UA-2025-05-29-010294-a Навантажувач електричний вилковий від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 5/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-29-010294-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-05-2025, 15:57
по 04-06-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-06-2025, 00:00
по 11-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 11-06-2025, 12:40
по 11-06-2025, 13:21

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2305692.86
2 305 692,86 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 528,46 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Андрій Вікторович
Телефон:+380630662699
E-mail:a.zakharenko@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Навантажувач електричний вилко ...
2 305 692,86 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-06-2025, 12:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навантажувач електричний вилковий

2
комплект
Україна Харківська область
по 20-10-2025
42410000-3
Підіймально-транспортувальне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СТО БАЛКАНКАР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 11-06-2025 по 19-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА БЕЛЕЛЮБСЬКОГО, будинок 36-А, 49019, Денис Сєрих
Остаточна пропозиція:
1 426 140 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 426 140 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
17-06-2025, 14:33

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-06-25, 16:12:12
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 7 розділ Документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатку №2 до оголошення «Технічні вимоги», Учасник має надати Керівництво з експлуатації та технічного обслуговування з повними специфікаціями по встановленим компонентам, комплектуючим, швидкозношуваним запасним частинам, їх найменуванням та виробниками, включаючи витратні матеріали. В свою чергу Учасник НЕ надав документ зазначений в пункті. Для усунення недоліку Учасник має надати: Керівництво з експлуатації та технічного обслуговування з повними специфікаціями по встановленим компонентам, комплектуючим, швидкозношуваним запасним частинам, їх найменуванням та виробниками, включаючи витратні матеріали. Відповідно до п. 8 розділ Документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатку №2 до оголошення «Технічні вимоги», Учасник має надати Повні схеми електрообладнання, включаючи принципову схему з повним переліком комплектуючих, їх найменування та виробників по кожній з них. В свою чергу Учасник НЕ надав документ зазначений в пункті. Для усунення недоліку Учасник має надати: Повні схеми електрообладнання, включаючи принципову схему з повним переліком комплектуючих, їх найменування та виробників по кожній з них. Відповідно до п. 9 розділ Документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, додатку №2 до оголошення «Технічні вимоги», Учасник має надати Керівництво по розвантаженню, включаючи схему стропування. В свою чергу Учасник НЕ надав документ зазначений в пункті. Для усунення недоліку Учасник має надати: Керівництво по розвантаженню, включаючи схему стропування. Відповідно до п. 1,2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки з інформацією про найменування автотранспорту який буде використовуватися під час перевезення товару, його кількість, модель, власне/орендоване/в користуванні тощо (на підтвердження зазначеної інформації надати оборотно-сальдову відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про наявність зазначеного обладнання на балансі Учасника або технічні паспорти на транспортні засоби, або копію договору (ів) оренди або діючого Договору на надання транспортних послуг (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу обладнання у користування Учаснику або іншого документу). Учасник надав договір №ПВ-300123 від 30.01.2023 та договір №ПВ-03/11-3 від 03.11.2021р. Учасник НЕ надав акти до цих договорі, та відсутнє підтвердження пролонгації договору. Для усунення недоліку Учасник має надати: акти до вказаних договорі, та ДУ про пролонгацію поговору до 31.12.2025 року. Відповідно до п. 2 розділ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності постачальника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має надати сканований оригінал довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мінімум 1). Учасник надав довідку з вказаними трьома договорами, копії договорі та на підтвердження повного виконання вказаних договорів надав видаткову накладну, відгук. Учасник НЕ надав платіжні доручення на підтвердження повного виконання вказаних договорів. Для усунення недоліку Учасник має надати: платіжні доручення хоча б до одного вказаного договору. Відповідно до п. 4 розділ Інші документи від Учасника, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має надати Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь/ісламської республіки іран. В свою чергу учасник НЕ надав жодного документу. Для усунення недоліку Учасник має надати: надати документ що підтверджує проживання на законних підставах. Якщо такої особи немає, то вказати відсутність такої особи. Відповідно до п. 8 розділ Інші документи від Учасника, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має наддати Сканований оригінал в кольоровому вигляді заповненого Додатку №1 до оголошення «Цінова пропозиція» за власноручним підписом уповноваженої особи Постачальника та завірений печаткою (за наявності). Учасник НЕ надав відповідно заповненого Додатку №1 до оголошення «Цінова пропозиція». Для усунення недоліку Учасник має надати: заповнену відповідно до Додатку 1 до оголошення Цінова пропозиція».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-06-25, 16:12:12
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-29-010294-a-c1
Номер договору:
354-МТЗ
Дата підписання договору:
25-06-2025, 12:00
Строк дії договору:
з 25-06-2025 по 31-12-2025
1 426 140 UAH
Ціна договору
1 188 450 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "СТО БАЛКАНКАР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 426 140 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 426 140 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 14:43:18
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Доказ:
Документ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Форкс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 889 988 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 889 988 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 18:19:57
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Техноторг"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 199 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 227 080 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 17:43:02
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКЛАД СЕРВІС КИЇВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 200 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 280 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 17:23:49
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АЛВАРК УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 241 339 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 241 339 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-06-2025, 12:35:01
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Оригінал платіжної інструкції
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено29-05-2025, 15:57:13
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:13:11
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:13:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено29-05-2025, 15:57:13
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:13:12
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено29-05-2025, 15:57:49
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:02-06-2025, 17:15:21

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Навантажувач електричний вилковий
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 15:57:12
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 15:57:12
              Оригінал платіжної інструкції
              Статус: Активна
              Дата створення: 29-05-2025, 15:57:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ