Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 396 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 966 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ Автопідприємство обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 04013979 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дунай Світлана Русланівна |
| Телефон: | +380487259127 |
| E-mail: | pfpz.atp.oga@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65012, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Пироговська 27 Б |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" поданої на процедуру закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо (по талонах, картках, скретч – картах) за кодом ДК 021:2015 09130000-9 «Нафта і дистиляти» ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-013900-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік невідповідностей: 1. В листі-відгуку від Акціонерного товариства «Укрпошта» на договір №250923-86Е від 25.09.2023 немає вихідного номеру та дати видачі документу. 2. Не надано документи, що підтверджують повноваження довіреної особи, а саме копію 1 – 6 сторінок паспорта та сторінка із реєстрацією, місця постійного проживання, актуального на час проведення закупівлі, або копію ID-картки (з усіх сторін), витяг з ЄДДР, ідентифікаційного коду даної особи). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - Відгук від замовника, що містять вихідний номер та дату видачі документу, а також обов’язкове посилання на номер та дату укладання договору, інформацію про своєчасність та якість поставленого товару, наявність та відсутність зауважень (претензій). Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі, якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. 2. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). У випадку передачі права підпису договору/тендерної пропозиції іншій особі учасника, додатково надається документ який підтверджує повноваження довіреної особи та копія паспорту, а саме сторінки 1 – 6 та сторінка із реєстрацією, місця постійного проживання, актуального на час проведення закупівлі, або копію ID-картки (з усіх сторін), витяг з ЄДДР, ідентифікаційного коду даної особи). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відгук від замовника на договір №250923-86Е від 25.09.2023, що містять вихідний номер та дату видачі документу. 2. Копію паспорта довіреної особи, а саме 1 – 6 сторінок паспорта та сторінка із реєстрацією, місця постійного проживання, актуального на час проведення закупівлі, або копію ID-картки (з усіх сторін), витяг з ЄДДР, ідентифікаційного коду даної особи. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.