Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 295 110 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 475,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"" |
| ЄДРПОУ: | 14271850 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іван Миколайович Павлюк |
| Телефон: | +380372522142 |
| E-mail: | oblinter119@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, Вул. Винниченка Володимира, 119 |
4 |
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Строк дії воєнного стану в Україні продовжений Указами Президента України. Протягом розгляду тендерної пропозиції учасника, у зв’язку з загрозою ракетного удару по Чернівецькій області та виникнення можливої надзвичайної ситуації декілька раз було оголошено повітряні тривоги в області, в результаті чого у Замовника в робочий час була відсутня фактична можливість у встановлені Законодавством строки здійснити розгляд та оцінки пропозиції учасника. Додатково виникла необхідність здійснення ретельного вивчення та порівняльного аналізу технічної частини тендерної пропозиції учасника, розглянуто питання щодо продовження строку розгляду та оцінки пропозиції учасника
Замовник керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), на підставі викладеного у встановлені законодавством строки публікується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА", у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.) Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника вимогам згідно Додатків тендерної документації, а саме: 1. Відсутня згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі згода встановленим необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно Додатку № 2 до ТД 2. Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи підтвердження відповідності показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів». Загальні технічні умови» (ГОСТ 22046-2002, ІDT), що підтверджується в складі тендерної пропозиції. 3. Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із «сфера застосування та реалізація об’єкту розгляду» в закладах освіти, з чинним терміном дії; 4. Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства: фурнітура, лак, клей, фанера, тощо; 5. Надано порівняльну таблицю відповідності технічним, якісним та кількіснім характеристикам з описом кожної позиції, в які не зазначено найменування (моделі), виробника та країни походження Товару; З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП "БАРАНОВА АННА ОЛЕГІВНА", пропонуємо протягом 24-х годин привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.