Закупівлю оголошено - 24-01-2025, 15:45. Дата останніх змін - 24-01-2025, 15:45

Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421... Державна закупівля - UA-2025-01-24-012465-a Сир кисломолочний 9%; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради від 1/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-24-012465-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-015316-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-01-2025, 15:45
по 29-01-2025, 14:28

15540000-5 Сирні продукти (сир кисломолочний 9% (творог) - 15542200-1 М’який сир; Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 - ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти) Доставка товару кожного місяця (один-два рази), за адресою а саме: ЦС м. Коростень, вул.Жмаченка, 46 с. Ушомир - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 20 км. с. Бондарівка - відстань доставки від центрального складу лікарні складає 50 км. за замовленням Замовника (комірника) від залежності перебуваючи хворих в лікарні

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
218270.3
218 270,30 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради
ЄДРПОУ:40475812 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Жидецька
Телефон:+380974304624
E-mail:lena_prozorro@ukr.net
Місцезнаходження:
11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

1 500
кілограм
11500 , Україна , Житомирська область , м.Коростень ; Коростенський р-н. с. Ушомир, с. Бондарівка , вул. Жмаченка,46; вул. Древлянська, 12 ; вул. Ковалівська,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна24-01-2025, 14:49
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна24-01-2025, 14:49
ДобавкиНіАктивна24-01-2025, 14:49
Масова частка жиру9.0відсотокАктивна24-01-2025, 14:49
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

170
кілограм
11500 , Україна , Житомирська область , м.Коростень ; Коростенський р-н. с. Ушомир, с. Бондарівка , вул. Жмаченка,46; вул. Древлянська, 12 ; вул. Ковалівська,1 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна24-01-2025, 14:49
Добавкибез добавокАктивна24-01-2025, 14:49
БезлактознийНіАктивна24-01-2025, 14:49
Масова частка жирувід 50 до 50відсотокАктивна24-01-2025, 14:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 15:45:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-01-2025, 14:57:01
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п. 1 та п. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України у разі наявності та в межах відповідних бюджетних призначень. 4.2. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту надходження кожної окремої партії Товару (на підставі, оформлених належним, чином первинних документів) 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. 4.5. Форма розрахунків – безготівкова. 4.6. Замовник не несе відповідальності за есвоєчасне проведення платежів з боку Державної казначейської служби України.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ