Закупівлю оголошено - 07-11-2025, 17:13. Дата останніх змін - 07-11-2025, 17:13

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з пшеничного борошна, в упаковці)

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з пшеничного борошна, в уп... Державна закупівля - UA-2025-11-07-013976-a ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб з пшеничного борошна, в упаковці) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" від 11/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-07-013976-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-07-017170-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-11-2025, 17:13
по 13-11-2025, 00:00

УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товару: Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до факточних потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника з електронної адреси Замовника або за допомогою телефонного зв’язку чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram тощо)), зазначену в Договорі. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику кожного дня з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар має передаватись у належній тарі та (або) в упаковці, які відповідають вимогам, встановленим законодавством, забезпечують цілісність та схоронність Товару, щоб не допустити його знищення, пошкодження чи псування, уберегти вiд атмосферних впливiв, забезпечити його безпечне перевезення та збереження його якості під час транспортування. Вартість засобів упаковки (тари та (або) пакування) входить до ціни Товару. Постачальник організовує пакування Товару таким чином, щоб тара та (або) упаковка, в якій поставляється Товар, зберегла свою цілісність, унеможливила забруднення Товару та забезпечила його схоронність під час завантаження/розвантаження, транспортування, складського зберігання. Тип тари та (або) упаковки повинен відповідати особливостям Товару. Товар повинен бути упакований відповідно до вимог та стандартів, що діють для цієї категорії Товарів, містити усю необхідну, доступну та достовірну інформацію, що вимагається чинним законодавством України. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супровідні документи, що підтверджують походження, кількість та якість. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 15811100-7 Хліб

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
144000
144 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
ЄДРПОУ:02003563 Досьє YouControl
Контактна особа:Гриненко Наталія Георгіївна
Телефон:0577050223
E-mail:tk_okb@ukr.net
Місцезнаходження:
61058, Україна, Харківська область,Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб з пшеничного борошна, в упаковці

4 000
кілограм
Україна , Харківська область , Харків , ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидхлібАктивна07-11-2025, 17:12
Вид борошнапшеничнеАктивна07-11-2025, 17:12
НарізанийНіАктивна07-11-2025, 17:12
УпаковкаТакАктивна07-11-2025, 17:12
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:12:11
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:13:21
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ