Закупівлю оголошено - 13-01-2025, 16:31. Дата останніх змін - 13-01-2025, 16:31

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421; Сир кисломолочний 9%

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421; Сир кисломолочний 9%... Державна закупівля - UA-2025-01-13-012024-a Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421; Сир кисломолочний 9% від замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОДЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 1/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-13-012024-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-012551-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-01-2025, 16:31
по 16-01-2025, 00:00

ДК 021:2015, код 15540000-5 - Сирні продукти (сир твердий не менше 50%, сир кисломолочний (творог) не менше 9% ваговий). Назва товару із урахуванням номенклатури в Каталозі: Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг; Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг. Деталізований код асортиментної позиції товару (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир ДК 021:2015: 15542000-9 — Свіжий сир. Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. Оплата за Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару та підписання обома Сторонами видаткової накладної. Остаточний розрахунок за Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Строк поставки Товару - до 31.12.2025 року, відвантаження Товару має бути не пізніше ніж 3 днів з моменту отримання заявки від Покупця в довільній формі. Поставка має бути здійснена згідно заявок Покупця за адресами навчальних закладів Водяницької сільської ради (згідно дислокації додаток 2 до договору) не менше 2-х разів на тиждень (за винятком неробочих днів)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
353240
353 240 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВОДЯНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04411088 Досьє YouControl
Контактна особа:Заячковська Ірина Володимирівна
Телефон:+380669083995
E-mail:finvodotg@gmail.com
Місцезнаходження:
20232, Україна, Черкаська область,Звенигородський р-н, с. Водяники, вул. Богдана Хмельницького, 60
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

222
кілограм
20232 , Україна , Черкаська область , Звенигородський р-н , за адресами навчальних закладів Водяницької сільської ради ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна13-01-2025, 16:30
Добавкибез добавокАктивна13-01-2025, 16:30
БезлактознийНіАктивна13-01-2025, 16:30
Масова частка жирувід 50 до 50відсотокАктивна13-01-2025, 16:30
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний 9%

1 202
кілограм
20232 , Україна , Черкаська область , Звенигородський р-н , за адресами навчальних закладів Водяницької сільської ради ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознийНіАктивна13-01-2025, 16:30
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна13-01-2025, 16:30
ДобавкиНіАктивна13-01-2025, 16:30
Масова частка жиру9.0відсотокАктивна13-01-2025, 16:30
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 16:30:30
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-01-2025, 16:31:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. Оплата за Товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару та підписання обома Сторонами видаткової накладної. Остаточний розрахунок за Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ