Період оскарження умов закупівлі - по 23-08-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 180 516 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 902,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
15 серпня 2025 року Замовником оголошено закупівлю відповідно коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт вхідних груп Середньої загальноосвітньої школи № 215 за адресою: вулиця Жмеринська, 20 у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-08-15-006724-a. Під час проведення процедури закупівлі відкритих торгів виявлено такі порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель: Замовником 20.08.2025 р. було вирішено внести зміни до тендерної документації та до оголошення про відкриті торги, що затверджені протоколом уповноваженої особи №176 від 20.08.2022 р. Проте, при оприлюднені змін виникли технічні проблеми в роботі авторизованого електронного майданчика, з відображенням помилки: зміни збережено, не вдалося надіслати зміни до ЦБД, повторіть спробу пізніше, що не надає можливості уповноваженій особі зберегти внесені зміни та накласти кваліфікований електронний підпис(КЕП) на умови оголошення, та дотриматись норм Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, в частині своєчасного оприлюднення інформації, зокрема, «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.». 20.08.2025 р. – 21.08.2025 р. уповноважена особа зверталась на гарячу лінію та до технічного відділу майданчику (за електронною адресою support@dzo.com.ua), з приводу вирішення технічних проблем. Станом на 22.08.2025 р. технічні проблеми на електрону майданчику не вирішені та не має можливості внести зміни та накласти КЕП на умови оголошення. Оскільки, виявлені порушення не має можливості усунути, керуючись підпунктом 2 пункту 50 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): “Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень”.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-08-2025, 10:59 по 02-09-2025, 00:00
Документи: