Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 575 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський метрополітен" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 21927215 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Геннадіївна Чепурко |
| Телефон: | +380504825501 |
| E-mail: | chepuryulia@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. 128-ї Бригади Тероборони, 8 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОВЕКТОР» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1. Учасник не надав видаткові накладні, що підтверджують виконання Договору № НДВ-106/22 від 02.08.2022р. згідно пункту 2.2. Додатку № 6 до тендерної документації. 1.2. Учасник не надав копію або оригінал Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи) або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України відповідно до вимог пункту 4.1. Додатку 6 до тендерної документації. 1.3. Учасник не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 6.1. Додатку 6 до тендерної документації. 1.4. Учасник на виконання вимог пункту 8.1. Додатку № 6 до тендерної документації надав Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» де невірно вказаний ідентифікатор закупівлі. 1.5. В тендерної пропозиції Учасника відсутня Інформація про учасника торгів відповідно до вимог пункту 8.3. Додатку 6 до тендерної документації. 2. Учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОВЕКТОР» виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 2.1. Видаткові накладні, що підтверджують виконання Договору № НДВ-106/22 від 02.08.2022р. 2.2. Копію або оригінал Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи) або код доступу до сканкопії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. 2.3. Лист щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 6.1. Додатку 6 до тендерної документації. 2.4. Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» з правильним ідентифікатором закупівлі. 2.5. Інформація про учасника торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.