Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 375 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 875 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
| ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бондаренко Тетяна Віталіївна |
| Телефон: | 380679717982 |
| E-mail: | vz.mtskpst@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
2 |
На виконання пункту 43 Особливостей згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІК СЕРВІС" (далі — Учасник, скорочено ТОВ "ВІК СЕРВІС") поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ТОВ "ВІК СЕРВІС" у складі тендерної документації на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам щодо запропонованих предметів закупівлі надав документ “Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” вих.№ 18/04-2025/14 від 18 квітня .2025р. (Додаток 3.pdf) зміст якого не у повній мірі задовольняє встановленим вимогам до закупівлі, а саме у стовпці таблиці “Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі” вказано відповідність товару певним ДСТУ, але зазначені у таблиці ДСТУ не відповідають ДСТУ, зазначеним у сертифікатах, що надані як підтверджуючі документи відповідності вимогам технічних регламентів запропонованих товарів (Сертифікати рукавиці.pdf, Сертифікати вачеги.pdf, Сертифікати діелектричні рукавички.pdf, Сертифікати краги зварника.pdf, Сертифікати рукавички з нітрильним обливом.pdf, Сертифікати рукавички з ПВХ крапкою.pdf, Сертифікати рукавички латексні, латекс-неопрен.pdf, Сертифікати рукавички нітрилові.pdf). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): Пункт 4 таблиці частини 3 Додатку 2 (“3. Перелік документів/інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ”) та Додаток 4 «Технічна специфікація» до тендерної документації, підпункт 4 пункту 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”); пункт 6 (“6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”) розділу III (“ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”) до тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ТОВ "ВІК СЕРВІС" для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: Оновлений документ з інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в якому будуть виправлені виявлені неточності згідно із пунктом 1 цієї вимоги. Документи/інформацію для виправлення невідповідностей необхідно надати з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 за № 1178 (зі змінами), а саме врахувати, що виправлення помилок не повинні призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.