Закупівлю оголошено - 01-10-2025, 18:59. Дата останніх змін - 01-10-2025, 18:57

Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника)

Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замо... Державна закупівля - UA-2025-10-01-012348-a Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника) від замовника Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради від 10/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-01-012348-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-01-015089-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-10-2025, 18:59
по 06-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-10-2025, 18:59
по 09-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 09-10-2025, 15:20

Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
828000
828 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 140 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146297 Досьє YouControl
Контактна особа:Шелудько Алла Андріївна
Телефон:380577258400
E-mail:sheludko.alla@gmail.com
Місцезнаходження:
61001, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Тарасенка Георгія, будинок 94
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з монтажу, установки п ...
828 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-10-2025, 15:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника)

1
послуга
61096 Україна Харківська область Харків вул. Ньютона, буд. 143-Б
по 20-12-2025
45312100-8
Встановлення систем пожежної сигналізації


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:22
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:15
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 18:57:16

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідку в довільній формі про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка повинна містити відомості про обладнання (в тому числі приміщення офісу/складу, а також транспорту (не менше двох одиниць типу категорії універсал-В/вантажний фургон або інше), необхідним для виконання предмету закупівлі) та програмне забезпечення, яке буде використовувати для надання послуг: -ліцензійне програмне забезпечення АВК, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків; 1.2. Для документального підтвердження наявності програмного забезпечення, Учасник повинен надати копію(ї) відповідного (их) договору(-ів) та ліценії(й)/сертифікату(ів), виданий на його ім՚я або субпідрядника/співвиконавця. 1.3. Для документального підтвердження наявності приміщення офісу/складу надати чинні на дату подання копії документів (на право власності або договір оренди/суборенди) на нежитлове приміщення, де розміщується матеріально-технічна база Учасника. 1.4. На підтвердження права користування транспортними засобами учасник має надати скан-копію документів, що підтверджують право володіння або користування з наданням копій свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копій чинних протоколів перевірки технічного стану цих транспортних засобів, видані органом, який має право проводити таку перевірку. 1.5. Згідно вимог пункту 16 «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази» Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» учасник зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) (на підтвердження права користування учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо)); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) (на підтвердження права користування учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаним обладнанням (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, договір оренди тощо)); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників (на підтвердження цим вимогам учасник надає технічний(і) звіт(и) /висновок/висновки щодо дотримання вимог та Витяг з реєстру будівельної діяльності або з іншого реєстру, який містить інформацію про технічне обстеження місця провадження діяльності учасника та співвиконавця/ців (у разі залучення)). 1.5.1. Обладнання згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 для даних видів послуг, а саме: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) має бути повірене/випробуване, про що надати чинні підтверджуючі документи.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації , 2.1. Лист/довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою(у разі застосування), в якому зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (чисельність працівників, прізвища, ініціали, щодо кожного зазначеного працівника; займані посади зазначеними працівниками), з нaдaнням скaновaних копій затвердженного штатного розпису та відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa, a сaме: a) керівника робіт (на підтвердження освіти та кваліфікації Учасником надається оригінал або завірена копія документу про освіту та додатку до нього керівника робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Даний факт підтверджується Учасником одним із двох способів на вибір: або у складі цінової пропозиції надається завірена копія трудової книжки керівника робіт (усі сторінки з записами), або послужний список, виданий органом проходження служби, у випадку надання послужного списку надається довідка із зазначенням конкретного номеру (номерів) запису (записів) трудової книжки в підтвердження стажу роботи відповідно до кадрових вимог Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення”); б) eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї (eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду(виконавець робіт); в) нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння (нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики) – нe нижчe 4-гo poзpяду(виконавець робіт). 2.2. Для виконання умов закупівлі обов’язкова наявність в учасника інженера - кошторисника/ інженера – проектувальника з кошторисної документації/інженер з проектно-кошторисної роботи. На підтвердження інформації Учаснику необхідно надати копії документів, що підтверджують його кваліфікацію: чинний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації; копію діючого договору добровільного страхування перед третіми особами та страховий поліс/страхове свідоцтво до цього договору; копію наказу про призначення або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру, а також обов’язково надати повідомлення про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій), та копії документів, що підтверджують проходження навчання з питань захисту здоров’я під час роботи з екранними пристроями (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). 2.3. Для підтвердження наявності працівників Учасник надає цивільно-правові договори/трудові угоди співпраці Учасника з працівниками/накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.4. На підтвердження інформації, викладеної в п.2.1. цього розділу, Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва працівників задіяних осіб при проведенні робіт з монтажу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва працівників задіяних осіб при проведенні робіт з монтажу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (мінімум дві особи); - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва працівників, які мають відношення до виконання договору(керівник робіт), про проходження навчання з питань пожежної безпеки; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчення/свідоцтва працівників, задіяних осіб при проведенні робіт з монтажу, про проходження спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум для виконавців робіт); - На працівників, вказаних в п.2.1 цього розділу, які будуть залучені до надання послуг/виконання робіт з предмета закупівлі, Учасник повинен надати копію протоколу та посвідчення/свідоцтва про проходження спеціального навчання для виконання робіт протипожежного призначення (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем (технічне обслуговування) пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) на мінімум дві особи; - На працівників, вказаних в п.2.1 цього розділу, надати копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення/свідоцтва про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». 2.5. На підтвердження інформації про існування на підприємстві системи охороні праці Учасник повинен надати: - Копія протоколу/витягу з протоколу чи посвідчення працівника, який відповідає на підприємстві за охорону праці, та наказ про його призначення; - Копію документу, який підтверджує про те, що на підприємстві Учасника впроваджена система навчання вмінню надання першої домедичної/медичної допомоги потерпілим, порядок дій та способи. 2.6. Наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників (мінімум дві особи), вказаних згідно п.3.1 цього додатку, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах (надати копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору). 2.7. На працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати копії чинних на дату подання особових медичних книжок первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о (мінімум дві особи). Примітка. Документи вимагаються для підтвердження фактичної наявності у компанії-учасника кваліфікованих спеціалістів, необхідних для якісного проведення робіт (ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі») та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки. З огляду на специфіку робіт, а саме роботи з підвищеною небезпекою на діючому об’єкті, з масовим перебуванням людей. У складі тендерної пропозиції допускається надання документів, що підтверджують проходження навчання працівників, які працюють на підприємстві учасника за сумісництвом, та такі документи отримані ними за основним місцем іх роботи.
              3. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з монтажу, установки пожежної сигналізації (Послуга з монтажу системи пожежної сигналізації та передавання тривожних сповіщень на об’єкті Замовника)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 18:57:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність фінансової спроможності , Надати копію фінансової звітності за останній звітний період (2024 рік) з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ