Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 15:15. Дата останніх змін - 14-01-2025, 15:15

Сік яблучний, відновлений, пастеризований, 0,2, л; Сік апельсиновий, відновлений, пастеризований, 0,2, л

Сік яблучний, відновлений, пастеризований, 0,2, л; Сік апельсиновий, відновлений, пастеризований, 0,2, л ... Державна закупівля - UA-2025-01-14-011100-a Сік яблучний, відновлений, пастеризований, 0,2, л; Сік апельсиновий, відновлений, пастеризований, 0,2, л від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-011100-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-016043-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 15:15
по 17-01-2025, 09:00

Характеристики товару, що закуповується Сік апельсиновий: Вид: відновлений Основа соку: апельсин Спосіб обробки: пастеризований Кількість соку або плодової частини у складі: 100 Об’єм: 0,2 л Необхідна кількість: 5000 шт. Сік яблучний: Вид: Основа соку: яблуко Спосіб обробки: пастеризований Кількість соку або плодової частини у складі: 100 Об’єм: 0,2 л Необхідна кількість: 5000 шт. Постачання ТОВАРУ здійснюється окремими дрібнооптовими партіями виходячи з поточної потреби ПОКУПЦЯ, визначеної у відповідному замовленні. При цьому поточну потребу в товарі ПОКУПЕЦЬ визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства. ТОВАР повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ не пізніше 2-х робочих днів від дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ. Заявка направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ телефоном та/або у інший, узгоджений Сторонами, спосіб. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний поставити ПОКУПЦЕВІ товар, якість якого відповідає встановленим чинним законодавством України для цієї категорії ТОВАРУ. Технічні та якісні характеристики ТОВАРУ повинні відповідати нормативно-правовим актам (державним стандартам/ (умовам) / технічним регламентам / нормам), вимогам чинного санітарного законодавства України, закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.199 р. № 771/97-ВР (зі змінами), тощо.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
152500
152 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01111032 Досьє YouControl
Контактна особа:Борух Ольга
Телефон:0675042899
E-mail:ml2rivne1972@gmail.com
Місцезнаходження:
33010, Україна, Рівненська область,місто Рівне, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований

1 000
літр
33010 , Україна , Рівненська область , Рівне , ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидвідновленийАктивна14-01-2025, 15:14
Основа сокуяблукоАктивна14-01-2025, 15:14
Спосіб обробкипастеризованийАктивна14-01-2025, 15:14
Кількість соку або плодової частини у складі100Активна14-01-2025, 15:14
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сік апельсиновий 100%, відновлений, пастеризований

1 000
літр
33010 , Україна , Рівненська область , Рівне , ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидвідновленийАктивна14-01-2025, 15:14
Основа сокуапельсинАктивна14-01-2025, 15:14
Спосіб обробкипастеризованийАктивна14-01-2025, 15:14
Кількість соку або плодової частини у складі100Активна14-01-2025, 15:14
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:15:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:14:39
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі підписаних обома Сторонами видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачання ТОВАРУ здійснюється окремими дрібнооптовими партіями виходячи з поточної потреби ПОКУПЦЯ, визначеної у відповідному замовленні. При цьому поточну потребу в товарі ПОКУПЕЦЬ визначає самостійно у відповідності до чинного законодавства. Обсяги закупівлі Товару можуть бути змінені залежно від фактичного обсягу видатків ПОКУПЦЯ та зміни потреби ПОКУПЦЯ. ТОВАР повинен бути поставлений ПОСТАЧАЛЬНИКОМ не пізніше 2-х робочих днів від дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заявки ПОКУПЦЯ. Заявка направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ телефоном та/або у інший, узгоджений Сторонами, спосіб.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ