Закупівлю оголошено - 16-12-2025, 11:02. Дата останніх змін - 16-12-2025, 11:02

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код за ДК 021:2015 - 33760000-5 (Рушники паперові)

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код за ДК 021:2015 - 33760000-5 (Рушники паперові)... Державна закупівля - UA-2025-12-16-006198-a Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код за ДК 021:2015 - 33760000-5 (Рушники паперові) від замовника ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» від 12/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-16-006198-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-16-007821-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2025, 11:02
по 19-12-2025, 00:00

Поставка товару здійснюється партіями (частинами) згідно наданої Замовником заявки (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) на умовах укладеного договору, в кількості та у строки, що не перевищують 2 (два) календарних дні з моменту отримання заявки. За погодженням Сторін термін постачання може бути змінено.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
101760
101 760 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
ЄДРПОУ:38831595 Досьє YouControl
Сайт:http://www.heart.kyiv.ua
Контактна особа:Катерина Тимченко
Телефон:+380442916171
E-mail:tcheart@ukr.net
Місцезнаходження:
02166, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рушники паперові

40
штука
Україна , Київська область , м. Київ , вул. Братиславська, буд. 5-А ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірБілийАктивна16-12-2025, 11:02
Кількість шарівДвошаровіАктивна16-12-2025, 11:02
Тип пакуванняПоліетиленова упаковкаАктивна16-12-2025, 11:02
ОсноваЦелюлозна основаАктивна16-12-2025, 11:02
ТипВ рулоніАктивна16-12-2025, 11:02
Тип складанняРулонАктивна16-12-2025, 11:02
Кількість в упаковцівід 6 до 6штукаАктивна16-12-2025, 11:02
Довжина рулонувід 120.0 до 120.0метрАктивна16-12-2025, 11:02
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рушники паперові

1 280
штука
Україна , Київська область , м. Київ , вул. Братиславська, буд. 5-А ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірБілийАктивна16-12-2025, 11:02
Кількість шарівДвошаровіАктивна16-12-2025, 11:02
Тип пакуванняПоліетиленова упаковкаАктивна16-12-2025, 11:02
ОсноваЦелюлозна основаАктивна16-12-2025, 11:02
ТипВ рулоніАктивна16-12-2025, 11:02
Тип складанняZ-складанняАктивна16-12-2025, 11:02
Кількість в упаковцівід 16 до 16штукаАктивна16-12-2025, 11:02
Кількість листіввід 200 до 200штукаАктивна16-12-2025, 11:02
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 11:02:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 11:02:08
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів шляхом оплати Покупцем вартості товарів, зазначених в Специфікації до цього Договору, після їх отримання та згідно пред'явленої Продавцем видаткової накладної на поставку. При відсутності на поточному рахунку Замовника коштів, передбачених на оплату товару за цим Договором, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника. У такому разі будь-які штрафні санкції до Замовника не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ