Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 13:55. Дата останніх змін - 19-08-2025, 11:02

ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в Ліцеї № 185 Святошинського району міста Києва за адресою: м. Київ, вулиця Серпова, 20/6)

ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення ... Державна закупівля - UA-2025-07-16-005653-a ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в Ліцеї № 185 Святошинського району міста Києва за адресою: м. Київ, вулиця Серпова, 20/6) від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-005653-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-16-007111-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 13:55
по 21-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 13:55
по 24-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4994144
4 994 144 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:24 970,72 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілинич Михайло Петрович
Телефон:+380988907963
E-mail:sv.tender106@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021: 2015 код 45310000-3 — ...
4 994 144 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в Ліцеї № 185 Святошинського району міста Києва за адресою: м. Київ, вулиця Серпова, 20/6)

1
послуга
03115 Україна м. Київ Київ вулиця Серпова, 20/6
по 31-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-07-2025 по 22-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пр. Червоної Калини, буд. 68, оф. 233, 02064, Сидоренко-Бєлкін Михайло
Остаточна пропозиція:
4 994 137,75 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-08-2025, 14:21
Період подачі оскарження:
по 10-08-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 31-07-25, 08:53:09
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За результатами оцінки тендерних пропозицій у закупівлі ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в Ліцеї № 185 Святошинського району міста Києва за адресою: м. Київ, вулиця Серпова, 20/6), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-005653-a, найбільш економічно вигідною є пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ГОЛДЕН РЕСУРС" код ЄДРПОУ 42741487, (далі - Учасник). Відповідно пункту 41 особливостей Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великою кількістю документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, та з метою всебічного та неупередженого вивчення відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації необхідно продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 22-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-08-25, 12:00:02
24

Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 386 від 01.08.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в Ліцеї № 185 Святошинського району міста Києва за адресою: м. Київ, вулиця Серпова, 20/6) Ідентифікатор закупівлі : № UA-2025-07-16-005653-a, Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС" код за ЄДРПОУ 42741487 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС"код за ЄДРПОУ 42741487, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, керування евакуюванням (системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) в Ліцеї № 185 Святошинського району міста Києва за адресою: м. Київ, вулиця Серпова, 20/6), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-07-16-005653-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до п.п. 1.1. та п.п. 1.2. п. 1 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 1. 1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. 1.2. Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. У складі пропозиції учасника ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС" надано файл «02. МТБ.pdf», який містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. №21/16-10 від 21.07.2025 р. у пункті 11 та 12 якої зазначено: 11. Компресор GTM KABM2024 12. Компресор для пневмовипробувань Dnipro-M AC-50LX Проте у складі пропозиції учасника відсутня копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту щодо зазначених позицій. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та/або надати копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, а саме Компресора GTM KABM2024 та Компресора для пневмовипробувань Dnipro-M AC-50LX. 2. Відповідно до п.п. 2.1. п. 2 Розділу І. Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлено, зокрема: 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників має відповідати умовам, визначеним в п. 14 та п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера)– з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства) - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства) Вищезазначені фахівці повинні мати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів У складі пропозиції учасника ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС" надано файл «03. Працівники.pdf», який містить Довідкау про наявність працівників відповідної кваліфікації Вих. № 21/16-101 від 21.07.2025 р. у пункті 1 та 2 якої зазначені працівники: 1. Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації Дружинін В’ячеслав Юрійович 2. Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики Сербін Дмитро Олександрович Проте у складі пропозиції учасника ТОВ "ГОЛДЕН РЕСУРС" відсутні скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань зазначених працівників з питань: - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати • скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів щодо Дружиніна В’ячеслава Юрійовича та Сербіна Дмитра Олександровича.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-08-25, 12:00:02
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-16-005653-a-c1
Номер договору:
730
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
4 986 804,75 UAH
Ціна договору
4 155 670,63 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕН РЕСУРС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 994 137,75 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-07-2025, 16:10:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
Доказ:
Документ
19. термін.pdf, Строк дії тендерної пропозиції , Строк дії тендерної пропозиції
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1. 1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.2. Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників має відповідати умовам, визначеним в п. 14 та п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера)– з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства) - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства) Вищезазначені фахівці повинні мати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або копія ЦПД та/або інші документи.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів; 3.2. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від Замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). 3.3. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти звірки із Замовниками або акти виконаних робіт або інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 13:55:20
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 13:46:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 13:46:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 13:46:30
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 13:46:30
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 13:46:30

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ , протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1. 1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в п. 16 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо). 1.2. Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. Документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з чинним на дату розкриття, сертифікатом або свідоцтвом, або іншим дозвільним документом згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу про сферу вимірювань. 1.3. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки або декларацію про провадження господарської діяльності, у якій повинна міститися інформація про наявність дозвільного документа, а саме: декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Перелік та кваліфікація працівників має відповідати умовам, визначеним в п. 14 та п.15 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромеханік (або електромонтажника або електромонтера)– з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства) - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – свідоцтво або диплом або сертифікат або інший документ згідно чинного законодавства) Вищезазначені фахівці повинні мати скан-копії оригіналів чинних посвідчень та витягів з протоколів про навчання з перевірки знань з питань: - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) - Правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) - Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. 2.2. Копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2025 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ. 2.3. Учасники мають надати довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видану щодо Учасника або субпідрядної організації територіальним органом управлінням Держпраці (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442). Така інформаційна довідка повинна містити інформацію про рівні потенційно небезпечних виробничих факторів на робочих місцях. 2.4. Копії документів, що підтверджують працевлаштування працівників, що зазначені у довідці та які будуть залучені до безпосереднього надання послуг: копія наказу про прийняття на роботу та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або копія ЦПД та/або інші документи.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів; 3.2. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від Замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). 3.3. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти звірки із Замовниками або акти виконаних робіт або інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-07-2025, 13:46:27
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ