Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 14:49. Дата останніх змін - 03-12-2025, 14:49

ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко питне пастиризоване (з масовою часткою жиру 2,5-2,6 % ДСТУ 2661:2010)

ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко питне пастиризоване (з масовою часткою жиру 2,5-2,6 % ДСТУ 2661:2010)... Державна закупівля - UA-2025-12-03-013876-a ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко питне пастиризоване (з масовою часткою жиру 2,5-2,6 % ДСТУ 2661:2010) від замовника Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-013876-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-017035-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 14:49
по 08-12-2025, 08:00

Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника.Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі.Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
129600
129 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України
ЄДРПОУ:14321771 Досьє YouControl
Контактна особа:Біла Тетяна Ігорівна
Телефон:380954944392
E-mail:TBila@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
79014, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

3 240
кілограм
79014 , Україна , Львівська область , Львів , ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 ,
з 01-01-2026 по 30-06-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидпастеризованеАктивна03-12-2025, 14:49
Характеристики не суперечать ДСТУ 2661такАктивна03-12-2025, 14:49
Маса неттовід 300 до 1500грамАктивна03-12-2025, 14:49
Масова частка жирувід 2.5 до 2.6відсотокАктивна03-12-2025, 14:49
БезлактознеНіАктивна03-12-2025, 14:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 14:49:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 14:49:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товар, тричі на тиждень, у розпорядження Замовника у кількості заявленою Замовником та з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Строк поставки Товару: з 1 січня 2026 року по 30 червня 2026 року включно.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ