Період оскарження умов закупівлі - по 17-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 510 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
| ЄДРПОУ: | 20001993 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ssu.gov.ua |
| Контактна особа: | Марина Вячеславівна Полоз |
| Телефон: | +380444227584 |
| E-mail: | iste2@ssu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Повідомлення від 22.08.2025 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Швидкий О.В. 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-08-08-007031-a. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг з продовження дії ліцензії на спеціалізоване програмне забезпечення «X-Ways Forensics», за результатами розкриття тендерних пропозицій в електронній системі «Prozorro», найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ФОП Швидкий О.В. Уповноважено особою виявлено невідповідності тендерної пропозиції ФОП Швидкий О.В. до вимог тендерної документації: 5.1. Учасником надано копію договору за кодом ДК 48750000-0 Пакети програмного забезпечення для запису на носії інформації, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 6. Посилання на вимоги тендерної документації затвердженої уповноваженою особою (протокол від 08.08.2025 № 130), щодо яких виявлені невідповідності: 6.1. Пункт 3 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає подання копії аналогічного за предметом закупівлі договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або продовжує його виконання предметом якого є постачання предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою».). 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 7.1. Копія аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше 1-го договору) та документів, що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти приймання-передавання товару, видаткові накладні тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути подані в повному обсязі. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний або продовжує його виконання предметом якого є постачання предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 «Послуги, пов’язані із системами та підтримкою». ВИРІШИЛА: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП Швидкий О.В. 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку. Уповноважена особа Марина ПОЛОЗ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.