Закупівлю оголошено - 19-12-2025, 13:00. Дата останніх змін - 19-12-2025, 13:00

Системний блок згідно вимог КД Додаток №3 24шт

Системний блок згідно вимог КД Додаток №3 24шт... Державна закупівля - UA-2025-12-19-011666-a Системний блок згідно вимог КД Додаток №3 24шт від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 12/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-19-011666-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-12-2025, 13:00
по 25-12-2025, 11:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-12-2025, 18:00
по 30-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 30-12-2025, 15:25

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
472641.67
472 641,67 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 363,21 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:130 Відділ закупівель
Телефон:380986395066
E-mail:tender130@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
0
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Системний блок згідно вимог КД ...
472 641,67 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-12-2025, 15:25
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Системний блок згідно таблиці з описом технічних вимог №1 Додаток 3 до Конкурсної документації

20
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2026 по 30-01-2026
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Системний блок згідно таблиці з описом технічних вимог №2 Додаток 3 до Конкурсної документації

4
штука
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2026 по 30-01-2026
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:19-12-2025, 13:00:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 13:00:21
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:19-12-2025, 13:00:21

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Системний блок згідно вимог КД Додаток №3 24шт
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 13:00:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              .1.Довідка згідно форми №1 з інформацією про виконання не менше 2(двох) аналогічних* раніше укладених договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) протягом 2024-2025 років. 1.2. Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах , *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання ноутбуків та/або персональних комп’ютерів 1.2. Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на кожен договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
              2. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Системний блок згідно вимог КД Додаток №3 24шт
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 13:00:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати») 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи). Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.
              Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-12-2025, 13:00:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              2.1. Інформаційний лист довільної форми з адресами та контактами офіційних/авторизованих сервісних центрів товару з посиланням на офіційний сайт. 2.2. Авторизаційний лист або інший документ від виробника запропонованого товару або офіційного представника (Дистриб’ютора) виробника в Україні , 2.1. Інформаційний лист довільної форми з адресами та контактами офіційних/авторизованих сервісних центрів товару з посиланням на офіційний сайт. 2.2. Авторизаційний лист або інший документ від виробника запропонованого товару або офіційного представника (Дистриб’ютора) виробника в Україні, який підтверджує, що учасник: - є авторизованим партнером або реселером виробника; - має право постачати товар певного бренду; - гарантує офіційне постачання та підтримку запропонованого товару на території України. Замовник залишає за собою право запросити перевірку моделей та серійних номерів обладнання, що постачається, у локальному офісі виробника чи офіційного дистриб’ютора на території України і відмовитися від поставки у разі неофіційного ввозу.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ