Закупівлю оголошено - 22-10-2025, 08:57. Дата останніх змін - 22-10-2025, 08:57

Урологічні прокладки, чоловічі (крапель 4), згідно ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюкам (код НК 024:2023: 35817 Вкладиші урологічні, всмоктуючи при нетриманні сечі; НК 031:2024: T04010203 Абсорбційні антимікробні підкладки).

Урологічні прокладки, чоловічі (крапель 4), згідно ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюкам (код НК 024:2023: 35817 Вкладиші урологічні... Державна закупівля - UA-2025-10-22-000564-a Урологічні прокладки, чоловічі (крапель 4), згідно ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюкам (код НК 024:2023: 35817 Вкладиші урологічні, всмоктуючи при нетриманні сечі; НК 031:2024: T04010203 Абсорбційні антимікробні підкладки). від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 10/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-22-000564-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-22-000525-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 08:57
по 27-10-2025, 09:10

Поставка товару та розгрузка здійснюється за рахунок Постачальника у будні з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 14:00 години, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, 32а (поліклініка) на 2 й поверх. Постачальник забезпечує страхування товару під час доставки його до Покупця. Строк поставки товару не пізніше 19.12.2025 року. Постачальник забезпечує поставку товару, протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту подання заявки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2330
2 330 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:37862093 Досьє YouControl
Контактна особа:Юлія Гуленко
Телефон:+380676285467
E-mail:zpmsd2@ukr.net
Місцезнаходження:
50053, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ Романа ШУХЕВИЧА, будинок 32а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Урологічні прокладки, Чоловічі, одноразові, поглинання: 401-800 мл

180
штука
50053 , Україна , Дніпропетровська область , Кривий Ріг , вул. Романа ШУХЕВИЧА,32а ,
по 19-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
СтатьЧоловічі, УніверсальніАктивна22-10-2025, 08:56
Кількість використаньОдноразовіАктивна22-10-2025, 08:56
Поглинання, млвід 401.0 до 800.0мілілітрАктивна22-10-2025, 08:56
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 08:57:14
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 08:56:07
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу рахунку на оплату товару, видаткової накладної на Товар.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ