Строк поставки Товару: до 31 березня 2025р. включно, протягом 3-х робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими партіями згідно заявки Замовника, яка подається за допомогою інтерактивного способу, телефонним або поштовим зв’язком і являє собою письмове виявлення Замовника. Товар повинен бути запакований у пакети (групове пакування), укладене в багатооборотні ящики з полімерних матеріалів вагою згідно заявки з обов’язковим маркуванням на етикетці, та вказана вага продукції. Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Постачальника. Товар, що постачається має бути вітчизняного походження. Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 66 500 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02004120 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Агаркова Людмила |
Телефон: | 380958732260 |
E-mail: | TROPINKA-2016@UKR.NET |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область,Херсон, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ КОМАРОВА, будинок 2 |
0 |