Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 607 189,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 53 035,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361715 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Скрипніченко |
| Телефон: | 380667461627 |
| E-mail: | skrypnichenko.y.v@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна Харків, вул. Конторська, 90 |
3 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - довідка щодо відомостей про Учасника №316 від 24.04.2025 всупереч вимозі Замовника викладеній в п.10 Додатку №4 до тендерної документації не містить наступну інформацію: статус платника ПДВ. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно: - надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника в повному обсязі на виконання вимоги викладеній п.10 Додатку №4 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.