Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 619 939,17 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 099,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45495765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чобан Олег Васильович |
| Телефон: | 380977855120 |
| E-mail: | oleh.choban@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 58009, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Руська, будинок 203А |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі Робочі рукавиці за ДК 021:2015 : 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу (Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-23-011007-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі були виявлені помилки в технічних характеристиках предмета закупівлі, що не можуть бути виправлені на даній стадії процедури. У зв’язку з цим усунення виявленого порушення є неможливим, оскільки внесення змін до тендерної документації після завершення строку подання пропозицій суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 06-08-2025, 16:56 по 17-08-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.