Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 444 902 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 449,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБЛТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 03357671 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://new.teplo.cn.ua/ |
| Контактна особа: | Леся Гладиш |
| Телефон: | +380960607075 |
| E-mail: | l.gladysh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, ВУЛИЦЯ РЕМІСНИЧА, будинок 55 Б |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
некоректно вказано дані щодо класу міцності виробів (товарів)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 11-06-2025, 09:25 по 22-06-2025, 00:00
Документи:
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "МЕТЕКС-2000" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Кріпильні деталі», 44530000-4 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-15-012984-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п.2 Додатку 1 Тендерної документації - Якщо Учасник не є виробником товару, то в складі тендерної пропозиції він повинен надати лист (листи) від виробника (виробників) запропонованого товару або їх офіційних представників (з наданням підтверджуючих документів про таке представництво), із зазначенням статусу Учасника (офіційний торгівельний представник, авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) або від постачальника Учасника та в якому міститься підтвердження від виробника або постачальника, що Учасник пропонує продукцію виробника, вказаного Учасником в довідці з інформацією про товар. Учасником на підтвердження дилерських відносин з виробником товарів «Дружківський завод металевих виробів» був наданий Сертифікат дилера ТОВ «Метекс -2000», однак цей документ належним чином не завірений підписом відповідної посадової особи та печаткою організації, тобто не відповідає ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», чинна від 01 вересня 2021 року. Крім того, відповідно до вищевказаного пункту Додатку 1: Учасник у складі тендерної пропозиції окрім підтвердження дилерських відносин має надати лист від виробника товару (представників) в якому міститься підтвердження про те що Учасник пропонує продукцію саме виробника, вказаного Учасником в довідці з інформацією про товар. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - надати Сетрифікат дилера з виробником товарів «Дружківський завод металевих виробів», з усіма реквізитамиякі має містити документ відповідно до ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», чинна від 01 вересня 2021 року. -надати лист від виробника (виробників) товару (представників) в якому міститься підтвердження про те що Учасник пропонує продукцію саме виробника (виробників), вказаного Учасником в довідці з інформацією про товар. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.