Закупівлю оголошено - 31-01-2025, 14:50. Дата останніх змін - 28-02-2025, 15:27

Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3)

Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3)... Державна закупівля - UA-2025-01-31-010308-a Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 1/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-31-010308-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2025, 14:50
по 11-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 00:00
по 14-02-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-02-2025, 14:15
по 14-02-2025, 15:08

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1140000
1 140 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:11 400 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:11 400 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Бойко Максим Романович
Телефон:380445276671
E-mail:mrboyko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Сидіння польове ізоляційне (ти ...
1 140 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-02-2025, 14:15
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3)

10 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-08-2025
37410000-5
Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЕХОКОР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-02-2025 по 26-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Мусієнко Олександр
Остаточна пропозиція:
850 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 138 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2025, 11:04

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-02-25, 09:33:41
24

19.02.2025 р. ТОВ «Ехокор» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ехокор» на закупівлю за предметом код ДК 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-31-010308-a. 19 лютого 2025 вересня 2024 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 14.1.2. Оголошення, На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові (за наявності), посади, загального досвіду роботи (у роках). При цьому у складі пропозиції Учасника надано довідку, що вимагається п. 14.1.2. Оголошення, в якій вказано досвід роботи на займаній посаді в учасника торгів (років), а в оголошенні вимагалось зазначення загального досвіду роботи (у роках). 2. Відповідно до п. 14.4 Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає: 14.4.4. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозиції Учасника надано довідку, яка містить місцезнаходження, що не відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для поставки товару, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові (за наявності), посади, загального досвіду роботи (у роках). 2. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Максим Бойко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-02-25, 09:33:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-31-010308-a-a1
Номер договору:
57-25
Дата підписання договору:
28-02-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 28-02-2025 по 31-12-2025
850 200 UAH
Ціна договору
708 500 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-02-2025 по 22-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Самойлов Алексей
Остаточна пропозиція:
800 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 138 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-02-25, 11:50:07
24

17.02.2025 р. ФОП Самойлов О. А. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції Фізичної особи-підприємця Самойлов Олексій Анатолійович на закупівлю за предметом код ДК 37410000-5 Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-31-010308-a. 17 лютого 2025 вересня 2024 року під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 14.1.3. Оголошення, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, для підтвердження чого у складі пропозиції учасники надають: 14.1.3.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; номер та дата укладення договору; предмет договору; рік виконання договору. 14.1.3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці згідно п. 14.1.3.1. цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати: копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.3.1. п. 14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). До того ж відповідно до п. 14.3.3 Оголошення, аналогічним договором у розумінні цього Оголошення є договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015: 37410000-5: «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі» або за назвою предмета закупівлі. У складі пропозиції Учасник надав довідку, що вимагається п. 14.1.3.1. Оголошення, та копію договору №61-24 від 09.04.2024. Проте договір №61-24 від 09.04.2024, копію якого надано Учасником, не можна вважати аналогічним у зв’язку з відмінністю між предметом договору та назвою предмета закупівлі або кодом ДК 021:2015. Так, в довідці та договорі №61-24 вказано предмет договору – сидіння польові ізоляційні, код ДК 021:2015 – 39110000-6 (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) при цьому в оголошені про проведення спрощеної закупівлі визначено предмет закупівлі наступним чином: код ДК 021:2015: 37410000-5: «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі» (Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3). 2. Відповідно до п. 14.4 Оголошення, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає: 14.4.4. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. При цьому у складі пропозиції Учасника надано довідку, яка містить місцезнаходження, що не відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що вимагається пп. 14.1.3.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 14.1.3.1. п. 14 цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, та документами, що підтверджують виконання договору (видаткова накладна та/або акт приймання-передавання). 3. Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/ПІБ учасника; ідентифікаційний код учасника; місцезнаходження, що відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; телефон; E-mail; форма/система оподаткування; найменування банку, що обслуговує Учасника; номер поточного рахунку. Уповноважена особа Максим Бойко

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-02-25, 11:50:07

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
800 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 138 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 17:14:16
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЕХОКОР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
850 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 138 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 16:35:20
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
948 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 134 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-02-2025, 15:45:05
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ВЕРДАНІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
949 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 135 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 16:31:30
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "РІН-СПЕЦОДЯГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 119 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 119 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 19:26:53
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 139 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 139 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 17:46:41
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 140 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 140 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-02-2025, 10:59:47
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 14:50:45
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:31-01-2025, 14:50:53
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Сидіння польове ізоляційне (тип 1, вид 3)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. Ідентифікаційний код: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції: 11 400,00 грн. (одинадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений ч. 6 ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 31-01-2025, 14:50:45
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ