Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 132 295 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 661,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 44106679 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vl.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Баглай Надія Тарасівна |
| Телефон: | +380332777132 |
| E-mail: | gudpsuvo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43027, Україна, Волинська область,місто Луцьк, майдан Київський, будинок 4 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-05-27-002068-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником Фізична особа-підприємець Янішевський Андрій Сергійович, а саме: Таблицею 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати «Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір(ори) щодо надання послуг з заправки тонер-картриджів». У складі тендерної пропозиції надана «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», однак не всі зазначені у довідці договори укладені за аналогічним предметом закупівлі. Також наданий на підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) договір № 16 від 02.01.2025 укладений з ЖКП №3 невиконаний в повному обсязі. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1. Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (відповідно до запропонованої форми) зазначивши в ній договори щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, або договір(ори) щодо надання послуг з заправки тонер-картриджів виконані у повному обсязі. 2. Копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.