Закупівлю оголошено - 06-11-2025, 08:03. Дата останніх змін - 06-11-2025, 08:03

Сечоприймач активного носіння для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1, код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали, (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 58921 Сечоприймач зі зливним краном без кріплення до пацієнта стерильний)

Сечоприймач активного носіння для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1, код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали, (код Н... Державна закупівля - UA-2025-11-06-000131-a Сечоприймач активного носіння для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1, код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали, (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 58921 Сечоприймач зі зливним краном без кріплення до пацієнта стерильний) від замовника Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» від 11/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-06-000131-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-06-000151-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-11-2025, 08:03
по 11-11-2025, 08:06

Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою вказаною в Договорі.Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2900
2 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
ЄДРПОУ:37803279 Досьє YouControl
Контактна особа:Охріменко Ірина Володимирівна
Телефон:+380509998026
E-mail:knp.cpmsd@ukr.net
Місцезнаходження:
84100, Україна, Донецька область,місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сечоприймач активного носіння для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1

150
штука
84100 , Україна , Донецька область , місто Слов’янськ , вул. Банківська, 85 ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вікова категоріяДля дорослихАктивна06-11-2025, 08:01
Вид сечоприймачаДля активного носінняАктивна06-11-2025, 08:01
Кількість використаньОдноразовийАктивна06-11-2025, 08:01
СтатьУніверсальнийАктивна06-11-2025, 08:01
СтерильністьТакАктивна06-11-2025, 08:01
Об’єм2000мілілітрАктивна06-11-2025, 08:01
Кількість одиниць в упаковці1штукаАктивна06-11-2025, 08:01
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 08:03:09
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 08:01:45
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою вказаною в Договорі.Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ