Закупівлю оголошено - 03-04-2025, 15:05. Дата останніх змін - 14-04-2025, 08:00

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва»

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святош... Державна закупівля - UA-2025-04-03-009974-a Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва» від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" від 4/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-03-009974-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-03-010774-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-04-2025, 15:05
по 09-04-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 17:00
по 14-04-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
941712.31
941 712,31 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:9 417,12 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:40538421 Досьє YouControl
Контактна особа:Пухальська Дар’яна Андріанівна
Телефон:380442076794
E-mail:pukhalska.da@kte.kmda.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Виконання будівельних робіт за ...
941 712,31 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-09-2025
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 15:05:54
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 15:05:54
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 15:05:54
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 15:05:59
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:03-04-2025, 15:05:54
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти робочих днів з дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої п. 10.1. Договору відкладальної обставини.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-04-2025, 15:05:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від вартості договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-04-2025, 15:05:54
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-04-2025, 15:05:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)» , Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Наявність в Учасника власного або орендованого обладнання, машин, механізмів та матеріально-технічної бази, а саме:  кран на автомобільному ходу в/п не менше 10 т. - не менше 1 шт.;  автомобіль бортовий – не менше 1 шт.;  зварювальне устаткування - не менше 1 шт. Для підтвердження необхідно надати: - копію документів на право власності (за наявності) або копію зворотньо-сальдової відомості. Якщо обладнання орендоване, надати копію договору оренди, чинного на період виконання робіт, що закуповуються. Ліцензію та/або документи дозвільного характеру (Дозвіл, декларація, сертифікат ISO, тощо): Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: Копію Дозволу (виданого Головним управлінням Держпраці або територіальними органами Держпраці) або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (керуючись діючою Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (зі змінами), які чинні при поданні пропозиції, а саме: - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м.; - Зварювальні роботи. У разі надання Учасником Дозволу, термін дії якого закінчується під час періоду дії воєнного стану, Учасник повинен надати гарантійний лист про подовження терміну його дії на весь період надання послуг, після закінчення періоду дії воєнного стану у встановлені законодавством терміни. Учасник заповнює Графік виконання робіт за формою Додатку 3 до вимог до предмета закупівлі.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-04-2025, 15:05:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)» , Учаснику необхідно підтвердити наявність кваліфікованого персоналу:  інженерно-технічні працівники - не менше 1 особи;  робітники не менше 5 осіб. Для підтвердження необхідно надати: - Копії наказів про прийняття на роботу працівників або копії цивільно-правових договорів.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція автоматики безпеки котла ст. №7 к/к «Крамського, 16», за адресою: вул. Крамського, 16 у Святошинському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-04-2025, 15:05:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)» , Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору про виконання будівельних робіт з реконструкції та/або капітального ремонту та/або монтажу автоматики безпеки котельного обладнання. Для підтвердження необхідно надати: - копії не менше 1-го аналогічного договору. - копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ