Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
Оголошення в офіційному Віснику Європейського Союзу 362179-2025
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 561 893 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 267 809,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" |
| ЄДРПОУ: | 01982985 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковальчук Ольга |
| Телефон: | +380332252589 |
| E-mail: | lmkl@lmkl.lutsk.ua |
| Місцезнаходження: | 43024, Україна, Волинська область,ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
10 |
Згідно інформації викладеної у протоколі
Відповідно до п.1. Розділу ІІІ тендерної документації “Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify” . Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено невідповідності, зокрема під час перевірки документів “Сертифікат відповідності.pdf”, “ПРОСПЕКТ.pdf”, “Технічний опис AZURION5C12.pdf”, “Сервіс.pdf”, “Підготовка приміщень.pdf”, “Тендерна пропозиція.pdf”, “Статут 2018.pdf”, “Повноваження посадової особи.pdf”, “Проект договору.pdf” на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify” система ідентифікує підпис як невірний. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити документи (“Сертифікат відповідності.pdf”, “ПРОСПЕКТ.pdf”, “Технічний опис AZURION5C12.pdf”, “Сервіс.pdf”, “Підготовка приміщень.pdf”, “Тендерна пропозиція.pdf”, “Статут 2018.pdf”, “Повноваження посадової особи.pdf”, “Проект договору.pdf”) із накладенням на них КЕП, який буде відображатися коректно системою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.