Поставка товарів здійснюватиметься дрібними партіями, відповідно до потреб замовника, без обмежень мінімального об’єму кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання замовлення (заявки) (телефоном, факсом або листом). Розрахунки за поставлений товар здійснюватимуться згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 60 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДВІРНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01993575 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Романишин Руслана Михайлівна |
| Телефон: | 380984498353 |
| E-mail: | romanyshyn_r_m@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, вул.Грушевського, 12 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.