Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275(зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 484 344 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 843,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4152 |
| ЄДРПОУ: | 08404866 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тимчук Інна Володимирівна |
| Телефон: | +380686473796 |
| E-mail: | v_ch_a4152@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Рівненська область,с Мала Любаша, |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити наступні документи відповідно вимог п.7 та п.12 розділу 4 оголошення, а саме: 7. Довідка в довільній формі щодо погодження з умовами Договору (Додаток № 4), 12. Довідка довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку, якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то Учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо Учасник не повинен складати відповідно до норм чинного законодавства документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.