| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 382 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 828 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) |
| ЄДРПОУ: | 08803566 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Остапюк |
| Телефон: | +380678070630 |
| E-mail: | zakupki3007@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80700, Україна, Львівська область,м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2 |
4 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами ПКМУ від 11.11.2022 №1275 (зі змінами та доповненнями), вимогами ПКМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), вимогами ПКМУ від 04.04.2001 р. №332 та вимогами ПКМУ від 11.10.2016 р. №710. Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 13.05.2024р. №276 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2024 рік. Під час розгляду пропозиції ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-10-09-014767-a за предметом «Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)» в кількості: 52 комплекти. Загальною очікуваною вартістю: 3 382 800,00 грн з ПДВ, по коду ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» було виявлено невідповідність у інформації та наданих документах учасника ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ», а саме: 1. Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-10-09-014767-a Замовником вимагалось наступне: Запропонований учасником товар (обладнання) повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (надати довідку у довільній формі з детальним описом основних технічних характеристик товару (обладнання), а саме з зазначенням торгівельної назви товару (обладнання), найменування виробника, кількісні характеристики). ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» надали документ « 22. Довідка щодо відповідності товару тех вимогам.pdf» та запропонували «Ноутбук Acer Aspire 3 A317-55P-39P7 (NX.KDKEU.00K)» з наступними характеристиками: Процесор: Intel Core i3-N305 (1.8-3.8 ГГц) Інтерфейси та підключення: USB 3.2 Type-C, 2 х USB 3.2, HDMI, Комбінований аудіороз'єм. Вага: 2.1 кг Частота процесора Intel Core i3-N305 – 1.8-3.8 ГГц, в той же час Замовником вимагалась частота процесора 1.2-4.4 ГГц. Також учасником запропоновано наступний перелік інтерфейсів та підключень: USB 3.2 Type-C, 2 х USB 3.2, HDMI, Комбінований аудіороз'єм, разом з тим Замовником вимагалось не менше 3 портів USB 3.2 Gen 1 Type A. Крім того учасником зазначена вага ноутбуку як 2.1 кг, водночас Замовником вимагалось значення ваги 1.78 кг. Також ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» надали документ « 22. Довідка щодо відповідності товару тех вимогам.pdf» та запропонували «Проектор BenQ MH733» з наступними характеристиками: Контрастність: 16 000:1 Строк служби: 4000 годин (15000 економ режим) Порти і роз'єми: 2 x VGA (D-Sub),1 x USB (type A),1 x 3.5 мм (audio in), 1 x RS232, 1 x LAN, 2 x HDMI, 1 x 3.5 мм, 1 x mini-USB Зазначена учасником контрастність має значення 16 000:1, коли Замовником вимагалась контрастність 3 000 000:1. До того ж учасник зазначає строк служби 4000 годин (15000 економ режим), в той же час Замовником вимагався строк служби 20000 годин. Також учасником запропоновано наступний перелік портів і роз’ємів: 2 x VGA (D-Sub),1 x USB (type A),1 x 3.5 мм (audio in), 1 x RS232, 1 x LAN, 2 x HDMI, 1 x 3.5 мм, 1 x mini-USB, разом з тим Замовником вимагалось наявність 2 x HDMI, 2 x USB 2.0 , 1 х USB 3.2, 1 x 3.5 мм (audio in), 1 x COM порт (RS232). 2. Крім того Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: 1. Декларація та паспорт якості на товар , що пропонується до постачання 2. Для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару (системних блоків, моніторів) зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи які відповідають одному з варіантів: 2.1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді листа(ів) від виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або дистриб’ютора продукції, що підтверджує можливість постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. 2.2. Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару. Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі. В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» визначено, що Запропонований учасником товар (обладнання) не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та відсутні зазначені вище документи. На підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника підлягалє відхиленню, але на підставі абзацу 6 пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275 та пункту 43 Особливостей ПКМУ від 12.10.2022 №1178 у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому на підставі вищезазначеного Учаснику спрощеної закупівлі UA-2024-10-09-014767-a ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» надається можливість усунути вище вказані недоліки протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.