Закупівлю оголошено - 09-10-2024, 22:14. Дата останніх змін - 07-11-2024, 16:30

Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)

Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (а... Державна закупівля - UA-2024-10-09-014767-a Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог) від замовника Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) від 10/9/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-09-014767-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-10-2024, 22:14
по 16-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2024, 00:00
по 23-10-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-10-2024, 13:56
по 24-10-2024, 14:19

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3382800
3 382 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:33 828 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
ЄДРПОУ:08803566 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Остапюк
Телефон:+380678070630
E-mail:zakupki3007@ukr.net
Місцезнаходження:
80700, Україна, Львівська область,м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Комплект спеціального обладнан ...
3 382 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-10-2024, 13:56
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)

52
комплект
80700 Україна Львівська область м. Золочів
по 10-12-2024
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 19 В, 36000, Андрей Зуб
Остаточна пропозиція:
3 382 704 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 382 704 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-10-2024, 12:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-10-09-014767-a-c1
Номер договору:
546/УБП/ЗФ
Дата підписання договору:
06-11-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 06-11-2024 по 31-12-2024
3 382 704 UAH
Ціна договору
2 818 920 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Золочівський район, місто Золочів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ТРУША, будинок 1, корпус Б, 80700, Андрій Чикайло
Остаточна пропозиція:
3 329 149,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 329 149,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-10-24, 10:16:21
24

Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами ПКМУ від 11.11.2022 №1275 (зі змінами та доповненнями), вимогами ПКМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), вимогами ПКМУ від 04.04.2001 р. №332 та вимогами ПКМУ від 11.10.2016 р. №710. Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 13.05.2024р. №276 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2024 рік. Під час розгляду пропозиції ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-10-09-014767-a за предметом «Комплект спеціального обладнання для навчальних класів (ноутбук Acer Aspire 3 A315-510P або еквівалент (аналог), проєктор BenQ LH650 або еквівалент (аналог), проєкційний екран Acer Tripod New або еквівалент (аналог)» в кількості: 52 комплекти. Загальною очікуваною вартістю: 3 382 800,00 грн з ПДВ, по коду ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» було виявлено невідповідність у інформації та наданих документах учасника ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ», а саме: 1. Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2024-10-09-014767-a Замовником вимагалось наступне: Запропонований учасником товар (обладнання) повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (надати довідку у довільній формі з детальним описом основних технічних характеристик товару (обладнання), а саме з зазначенням торгівельної назви товару (обладнання), найменування виробника, кількісні характеристики). ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» надали документ « 22. Довідка щодо відповідності товару тех вимогам.pdf» та запропонували «Ноутбук Acer Aspire 3 A317-55P-39P7 (NX.KDKEU.00K)» з наступними характеристиками: Процесор: Intel Core i3-N305 (1.8-3.8 ГГц) Інтерфейси та підключення: USB 3.2 Type-C, 2 х USB 3.2, HDMI, Комбінований аудіороз'єм. Вага: 2.1 кг Частота процесора Intel Core i3-N305 – 1.8-3.8 ГГц, в той же час Замовником вимагалась частота процесора 1.2-4.4 ГГц. Також учасником запропоновано наступний перелік інтерфейсів та підключень: USB 3.2 Type-C, 2 х USB 3.2, HDMI, Комбінований аудіороз'єм, разом з тим Замовником вимагалось не менше 3 портів USB 3.2 Gen 1 Type A. Крім того учасником зазначена вага ноутбуку як 2.1 кг, водночас Замовником вимагалось значення ваги 1.78 кг. Також ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» надали документ « 22. Довідка щодо відповідності товару тех вимогам.pdf» та запропонували «Проектор BenQ MH733» з наступними характеристиками: Контрастність: 16 000:1 Строк служби: 4000 годин (15000 економ режим) Порти і роз'єми: 2 x VGA (D-Sub),1 x USB (type A),1 x 3.5 мм (audio in), 1 x RS232, 1 x LAN, 2 x HDMI, 1 x 3.5 мм, 1 x mini-USB Зазначена учасником контрастність має значення 16 000:1, коли Замовником вимагалась контрастність 3 000 000:1. До того ж учасник зазначає строк служби 4000 годин (15000 економ режим), в той же час Замовником вимагався строк служби 20000 годин. Також учасником запропоновано наступний перелік портів і роз’ємів: 2 x VGA (D-Sub),1 x USB (type A),1 x 3.5 мм (audio in), 1 x RS232, 1 x LAN, 2 x HDMI, 1 x 3.5 мм, 1 x mini-USB, разом з тим Замовником вимагалось наявність 2 x HDMI, 2 x USB 2.0 , 1 х USB 3.2, 1 x 3.5 мм (audio in), 1 x COM порт (RS232). 2. Крім того Для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: 1. Декларація та паспорт якості на товар , що пропонується до постачання 2. Для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару (системних блоків, моніторів) зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи які відповідають одному з варіантів: 2.1. Сканований оригінал в кольоровому вигляді листа(ів) від виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або дистриб’ютора продукції, що підтверджує можливість постачання запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. 2.2. Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару. Документ повинен включати найменування замовника, найменування запропонованого обладнання, гарантійний термін на товар передбачений виробником, номер оголошення в електронній системі закупівель ProZorro та зазначенням учасника закупівлі. В ході вивчення пропозиції Учасника – ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» визначено, що Запропонований учасником товар (обладнання) не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та відсутні зазначені вище документи. На підставі пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника підлягалє відхиленню, але на підставі абзацу 6 пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275 та пункту 43 Особливостей ПКМУ від 12.10.2022 №1178 у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому на підставі вищезазначеного Учаснику спрощеної закупівлі UA-2024-10-09-014767-a ТОВ «ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» надається можливість усунути вище вказані недоліки протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-10-24, 10:16:21

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЦЕНТР СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 329 149,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 329 149,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 382 704 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 382 704 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено09-10-2024, 22:15:49
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено18-10-2024, 09:32:27
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-10-2024, 09:59:05
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено09-10-2024, 22:14:52
        Тендерна документація
        публічний Видалено18-10-2024, 09:31:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:18-10-2024, 09:57:59
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ