Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
Протокол №84 від 27.06.2025р.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 584 238,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 797 527,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь" |
| ЄДРПОУ: | 03098229 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://olil.com.ua/ |
| Контактна особа: | Тетяна Сизон |
| Телефон: | +380507156000 |
| E-mail: | matotdel1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,м. Добропілля, вул. Гагаріна, буд. 3 |
5 |
Відповідно до Протоколу №92 від 18.07.2025р. підставами для продовження строку розгляду тендерної пропозиції є такі : 1) технічна складність: необхідність залучення фахівці (за згодою) для аналізу технічних параметрів тендерних пропозицій (відповідно до наказу комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» від 16.07.2025 № 246 «Про робочу групу для розгляду тендерних пропозицій щодо закупівель робіт»); 2) обсяг документів: великий обсяг документів у тендерних пропозиціях, який потребує додаткового часу на опрацювання.
1) Пунктом 9 додатку 1 тендерної документації вимагається копія відповідної ліцензії з додатками на провадження певного виду господарської діяльності. Предметом закупівлі (локальні кошториси № 02-01-011, № 02-01-013 щодо 6-го поверху, № 02-01-09, № 02-01-011 щодо 1-го поверху) передбачені будівельні роботи на системи пожежної сигналізації. Зазначені роботи підлягають ліцензуванню згідно з пунктом 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Учасником не надано ліцензію в складі тендерної пропозиції. За даними Порталу електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій (https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register) ліцензія Учаснику не надавалася. Учасник має можливість залучити субпідрядників/співвиконавців, які мають відповідну ліцензію, для виконання даних видів робіт, але в складі тендерної пропозиції надав довідку, якою повідомив, що залучення субпідрядника/співвиконавця на закупівлю робіт, що є предметом закупівлі, не планується. У звʼязку з цим Замовник пропонує Учаснику усунути виявлені невідповідності шляхом надання ліцензії Учасника на виконання робіт протипожежного призначення. У разі відсутності такої ліцензії, Учасник може надати лист-пояснення, де зазначається про намір Учасника залучити субпідрядників/співвиконавців, які мають відповідну ліцензію. В цьому випадку, Учасник повинен надати виправлену довідку щодо субпідрядників, на заміну раніш наданої, де зазначити намір не залучати субпідрядників/співвиконавців лише щодо робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, як це передбачено пунктом 4 додатку 1 тендерної документації; 2) Пунктом 9 додатку 1 тендерної документації вимагається графік виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, із зазначенням видів робіт, наданих замовником у специфікації. Наданий Учасником графік містить наступні недоліки: Пункти графіку (види робіт згідно специфікації) Невідповідності Пропозиції щодо 6 поверху (1 черга) п.4 «Оздоблювальні роботи» (п. 89, 94, 134, 143 ЛК № 02-01-01) п.13 «Будівельні матеріали» (п.п.64-88 ЛК №02-01-02) наведена послідовність робіт не відповідає технологічному процесу їх виконання уточнити послідовність робіт п.18 «Охолоджувачі» (п.п.12-14 ЛК № 02-01-03) п.п.20,21 «Обладнання» (п.п.1-3 ЛК № 02-01-04) наведена послідовність робіт не відповідає технологічному процесу їх виконання уточнити послідовність робіт щодо 1 поверху (2 черга) п.38 «Оздоблення приміщень» текстова частина графіку (100 днів) не відповідає графічній (110 днів) привести у відповідність текстову та графічну частини п.38 «Оздоблювальні роботи» (п.п.76, 88, 101, 134, 143 ЛК № 02-01-01) п.47 «Будівельні матеріали» (п.п.51-76 ЛК № 02-01-02) наведена послідовність робіт не відповідає технологічному процесу їх виконання уточнити послідовність робіт 3) Пунктом 8 додатку 1 тендерної документації вимагається довідка з обслуговуючого банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, не більш ніж місячної давнини. Учасник надав довідку банку АТ «Перший український міжнародний банк». В той же час на бланку Учасника, з використанням якого складено заяву пропозицію та інші документи тендерної пропозиції, вказано інший банк, який обслуговує Учасника, - АТ «Міжнародний інвестиційний банк». Тому пропонується надати довідку з цього обслуговуючого банку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.