Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 033 414,52 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 334,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Каптенко |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | i.kaptenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Додаток 6 до тендерної документації містить вимогу на підтвердження Учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 1. Вимога про усунення невідповідностей: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж 2 копій договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. (Листи відгуки мають бути виключно позитивними). На підтвердження вимоги Учасник надав необхідні документи, що не в повній мірі підтверджують виконання договору за №130721-02/196ПсЕ від 13.07.2021 року та відсутній відгук. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати всі необхідні видаткові накладні для підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за №130721-02/196ПсЕ від 13.07.2021, зазначеного в наданій Учасником довідці та надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента. Додаток 6 до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які Учасник повинен надати у складі пропозиції: 2. Вимога про усунення невідповідностей: п. 4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. копія паспорта уповноваженої особи учасника для ідентифікації особи. На підтвердження вимоги Учасник не надав копію паспорта особи учасника, уповноважену представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати копію паспорта особи учасника, уповноважену представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. 3. Вимога про усунення невідповідностей: п. 5. Згоду (згідно додатку № 2 до тендерної документації) на обробку персональних даних щодо осіб які уповноважені на підписання договору та документів тендерної пропозиції. На підтвердження вимоги Учасник не надав згоду на обробку персональних даних щодо осіб які уповноважені на підписання договору та документів тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати згоду (згідно додатку № 2 до тендерної документації) на обробку персональних даних щодо осіб які уповноважені на підписання договору та документів тендерної пропозиції. 4. Вимога про усунення невідповідностей: п. 6. Згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору. На підтвердження вимоги Учасник не надав Згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати згоду з проєктом договору та з істотними умовами договору. 5. Вимога про усунення невідповідностей: п.7. Довідка (або лист або інформацію тощо) у довільній формі, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля, на запропонований товар під час його виробництва, транспортування, експлуатації тощо. На підтвердження вимоги Учасник не надав довідку (або лист або інформацію тощо) у довільній формі, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля, на запропонований товар під час його виробництва, транспортування, експлуатації тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку (або лист або інформацію тощо) у довільній формі, щодо зобов’язань дотримуватися учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля, на запропонований товар під час його виробництва, транспортування, експлуатації тощо. 6. Вимога про усунення невідповідностей: Гарантійний строк на оливу моторну, яка є предметом даної закупівлі, складає не менше 12 календарних місяців з дати поставки (на підтвердження надається гарантійний лист в довільній формі). На підтвердження вимоги Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати гарантійний лист в довільній формі щодо гарантійного строку на оливу.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.