Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 090 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Рідне місто" СМР |
| ЄДРПОУ: | 44712128 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380986211747 |
| E-mail: | ridne.misto23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,м.Самар, вул.Білої Зінаїди, будинок 156-Е |
0 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Комунального підприємства «Рідне місто» Самарівської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника ФОП "Авеян Сергій Самвелович", за предметом закупівлі : Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Холодноярської бригади (від буд.417 до буд.441) в м.Самар, Дніпропетровської обл. (UA-2025-07-15-011286-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовник у Тендерній документації встановив вимоги що Учасник у складі тендерної пропозиції має надати акт огляду об’єкту (Додаток 5). Учасником надано акт огляду за предметом, що не відповідає даній закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.