Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 266 666 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 666,66 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 27 000 UAH |
| Замовник: | КП ГІОЦ |
| ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Тереверко Маріна Леонідівна |
| Телефон: | +380443668100 |
| E-mail: | maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 20-01-2025, 10:23 по 31-01-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в проведенні закупівлі «Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань» з технічними вимогами, що зазначені у цій Закупівлі, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, є необхідність відмінити закупівлю.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-01-2025, 10:01
Документи:
Пунктом 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «26» грудня 2024 № 14/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації Автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань» до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «ДЕФЕНДІКО» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1.1. розділу «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору в кількості не менше трьох осіб, які мають необхідні знання та досвід участі в проектах з побудови комплексної системи захисту інформації (далі – КСЗІ). Довідка повинна містити: ПІБ, досвід роботи, інформацію про участь в аналогічних проєктах (проєкти схожої складності). До довідки додати засвідчені належним чином копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці, які засвідчують можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/інший документ). 2. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність працівників, які мають діючі сертифікат(и), що підтверджують технічну компетенцію фахівців з криптографічного захисту інформації. На підтвердження інформації зазначеної в довідці надати засвідчені належним чином копії сертифікатів.». Учасником на зазначену вимогу було надано довідку від 20.12.2024 № 12 про наявність працівників та документи на підтвердження інформації зазначеної в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено, що накази на Мельника І. Ю. та Кочергу С. Я. всупереч вимогам тендерної документації надано в оригіналі, крім того згідно з наказом № 3-К від 01.07.2023 Кочерга С. Я. приступив до виконання обов’язків директора з 01.07.2023 року, а Мельник І. Ю. згідно з наказом № 4-к від 04.07.2023 прийнятий на посаду начальника відділу технічного захисту інформації з 19.07.2023, що не відповідає інформації зазначеній у довідці. Також, згідно наданої довідки Учасник планує залучати до виконання умов договору Фізичну особу підприємця Чередниченка Д. А., однак у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які засвідчують можливість використання праці такого працівника Учасником. Крім того, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні засвідчені належним чином копії сертифікатів, що підтверджують технічну компетенцію фахівців з криптографічного захисту інформації. Таким чином Учасник не підтвердив своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію. 2 Пунктом 1.2. розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «1. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів* з надання послуг, які є предметом закупівлі, за останні два роки. 2. Надати засвідчені належним чином копії аналогічних за предметом закупівлі договорів з додатками (у разі їх наявності) та засвідчені належним чином копії актів наданих послуг, стосовно договорів, зазначених у довідці. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, предметом якого є побудова КСЗІ або проведення державної експертизи КСЗІ для інформаційно-комунікаційних систем (АС класу «3») і отримання атестатів відповідності з експертними висновками, зареєстрованих в Адміністрації Держспецзв’язку.». Учасником у складі тендерної пропозиції на зазначену вимогу було завантажено оригінали документів, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, що суперечить вимозі тендерної документації. 3. Пунктом 1.3. розділу «Підтвердження фінансової спроможності» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 2 260 000,00 (два мільйона двісті шістдесят тисяч гривень 00 копійок) грн. На підтвердження надати засвідчені належним чином копії наступних документів: - Балансу (Звіту про фінансовий стан), - Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), - Звіту про рух грошових коштів, - Звіту про власний капітал та примітки до річної фінансової звітності за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*. * У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову. У випадку, якщо учасник є дочірнім підприємством або представництвом іноземної компанії, котра здійснює управління ліквідністю на рівні всієї групи, оцінка критерію може здійснюватися на основі фінансової звітності материнської компанії.». Учасником у складі тендерної пропозиції на зазначену вимогу було завантажено файл «Копія фін звітності» в якому містяться засвідчені неналежним чином копії фінансової звітності мікропідприємства та звіту про фінансові результати за 2023 рік., однак Учасник не надав всі документи, передбачені пунктом 1.3. розділу «Підтвердження фінансової спроможності», як вимагається умовами тендерної документації. 4. Пунктом 8.1 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання оригіналу або належним чином засвідченої копії статуту. Учасником всупереч вимогам тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано незасвідчену копію статуту. Слід зазначити, що абзацом п’ятим підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації, передбачено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується). У разі надання копії документа, вона має бути засвідчена в установленому порядку не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. 5. Пунктом 8.9 таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання документу, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину – відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» або статті 73-2 Господарського кодексу України. На зазначену вимогу Учасником у складі тендерної пропозиції надано рішення № 20/12-24 у якому не вірно зазначено номер процедури закупівлі. 6. Пунктом 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено, що «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Крім того, в разі залучення субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник зазначає це в електронному полі «інформація про субпідрядника». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, передбачені пунктом 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати оновлений пакет документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до умов тендерної документації. 3. Надати оновлений пакет документів, щодо підтвердження фінансової спроможності, відповідно до умов тендерної документації. 4. Надати оригінал або належним чином засвідчену копію статуту, відповідно до умов тендерної документації. 5. Надати оновлений документ, що підтверджує надання згоди на вчинення значного правочину, відповідно до умов тендерної документації. 6. Надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, відповідно до умов тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.