Закупівлю оголошено - 26-12-2024, 14:20. Дата останніх змін - 19-02-2025, 11:54

Папір А3 та А4

Папір А3 та А4... Державна закупівля - UA-2024-12-26-009248-a Папір А3 та А4 від замовника ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 12/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-26-009248-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-24-017465-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 14:20
по 02-01-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-01-2025, 11:00
по 09-01-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 10-01-2025, 13:30
по 10-01-2025, 14:05

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2196187.5
2 196 187,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:10 980,94 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Матвєєва
Телефон:+380673578385
E-mail:yana.melnyk@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Папір А3 та А4
2 196 187,50 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-01-2025, 13:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4

12 000
пачка
Україна м.Вінниця провулок Костя Широцького, 24
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А3

250
пачка
Україна Вінницька область м.Вінниця провулок Костя Широцького, 24
по 31-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КОРВЕТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-01-2025 по 24-01-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93, 29013, Валерія Петриченко
Остаточна пропозиція:
1 674 013,08 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 695 975 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-02-2025, 10:54

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-01-25, 08:04:09
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Папір А3 та А4 за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (№UA-2024-12-26-009248-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРВЕТ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Вимогами пункту 1 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі (далі - Документація) передбачено, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі, а саме на поставку товару – Папір А3 та А4. Так, на виконання вимог даного пункту Учасником надано у складі пропозиції Договір №26/10-22 від 26.10.2022 укладений з ДЕРЖАВНОЮ ПОДАТКОВОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ДПС У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ на поставку паперу А4, із документами про його виконання. Проте, даним договором не передбачена та непідтверджена поставка товару – Папір А3, чим недотримано вимоги зазначеного пункту. 2. Згідно вимог пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації, Учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи, дата заповнення якого 06.09.2024, що раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі (26.12.2024), чим недотримано вимоги підпункту 1.11 пункту 1 розділу III Документації. 3. На виконання вимог пункту 6 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації, Учасником надано Гарантійний лист №25 від 08.01.2025 в якому відсутня в повному обсязі інформація передбачена вимогами даного пункту. 4. На виконання вимог пункту 4 розділу «Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції/договору уповноваженої особи учасника закупівлі» додатку 2 Документації, Учасником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.03.2024, чим недотримано вимоги даного пункту, зокрема дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (26.12.2024). Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Скан-копію(-ї) договору(-ів) із документами, що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару, та/або скан-копію(-ї) позитивного відгуку(-ів) від підприємств(а)-замовника за договором(-ами), копія(–ії) якого(-их) надається для підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів), тощо) (Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару – Паперу А3). 2. Приведений у відповідність, заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6 Документації). 3. Довідка в довільній формі про відсутність пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран з інформацією про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 (з Російською Федерацією/Республікою Білорусь), а з 13.02.2024 (з Ісламської Республіки Іран), по день надання довідки не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. (У разі наявності пов'язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв'язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламської Республіки Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо). 4. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-01-25, 08:04:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-12-26-009248-a-b1
Номер договору:
ВФ/110/2-Р-НД-172/25
Дата підписання договору:
18-02-2025, 11:46
Строк дії договору:
з 18-02-2025 по 31-12-2025
1 674 000 UAH
Ціна договору
1 395 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-01-2025 по 18-01-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б, 04073, Олексій
Остаточна пропозиція:
1 618 005 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 618 005 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 618 005 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 618 005 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-01-2025, 12:08:28
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОРВЕТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 674 013,08 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 695 975 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-01-2025, 18:21:53
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Ромус-Поліграф"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 683 750 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 737 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучатиметься
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-01-2025, 15:17:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 728 510 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 728 510 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучено
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-01-2025, 08:41:03
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-12-2024, 14:20:52
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-12-2024, 09:10:05
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:20:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:20:11
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:20:11
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:20:11
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ