Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 351 702 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 758,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 21 700 UAH |
| Замовник: | Коростенське комунальне підприємство "ВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03343947 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://korvdk.com.ua/contact.php |
| Контактна особа: | Ірина Ареф'єва |
| Телефон: | +380962255190 |
| E-mail: | vodakorosten@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 67 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з п.1,3 Додатком 1 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності : - відповідно пункту 1, 3 Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера.. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл 23 липня 2025 19:27 «1 Наявність обладнання та МТБ.rar», де міститься: Довідка про наявність обладнання та МТБ (довідка №30 від 22.07.2025 року), Договір послуг техніки №03/03/25 від 03.03.2025 з техпаспортами, техпаспорти ПАТ Луцькавтодор, Договір на послуги спецтехніки №09/11 -2023 від 09.11.2023, Оборотно-сальдова відомість. Разом з тим : у Договорі на послуги спецтехніки №03/03/25 від 03.03.2025 згідно п.5 Місце надання послуг вказано Волинська область, у Договорі на послуги спецтехніки № 09/11-2023 від 09.11.2023 згідно п.7.1. дія договору до 31.12.2023 року, найменування обладнання вказані в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 221 за 01.01.2025-22.07.2025 не співпадають з найменуванням обладнання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 22.07.2025 року №30 , що не відповідає вимогам в цій частині. п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі* договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором слід вважати договір підряду укладений учасником в межах якого (в межах яких) виконувались роботи з капітального ремонту/реконструкції внутрішніх електромереж з встановлення сонячних електростанцій або панелей» 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. На виконання даної вимоги Учасник завантажив файл від 23 липня 2025 19:27 «3 Інформація про досвід та аналогічні договори.rar» де містяться: інформація про досвід та аналогічні договори, довідка про наявність досвіду, Відгук ШЕН, Аналогічний договір та КБ3, Договір аналогічний Волинь Трейд ПАК, КБ-2_Акт виконаних робіт, Трейд Пак_КБ3К, Аналогічний договір ПСП ОЙЛ, Акт виконаних робіт. Разом з тим Договір №05/09/24 від 05.09.2024 та Договір №06/09/24 від 09.08.2024 не являються аналогічними, що не відповідає вимогам в цій частині. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : 1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Інформація подана у довідці має бути документально підтверджена наступними документами: - у разі залучення – копія договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, техніки, машин, механізмів тощо, які орендуються (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). - для власних машин, механізмів та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися для виконання робіт, та які не мають свідоцтво про реєстрацію, надати копію бухгалтерських документів, що підтверджують облік основних засобів та малоцінних активів, за підписом уповноваженої особи учасника та/або бухгалтера. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі* договору (договорів) Учасник має надати:довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором слід вважати договір підряду укладений учасником в межах якого (в межах яких) виконувались роботи з капітального ремонту/реконструкції внутрішніх електромереж з встановлення сонячних електростанцій або панелей» не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.