Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 383 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 915 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ МІСТА "ЄДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 19092648 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-socialno-analitichnij-centr-spriyannya-rozvitku-mista-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Олександр ТКАЧЕНКО |
| Телефон: | +380954163767 |
| E-mail: | o.tkachenko.ednipro@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 75 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ландпресс» Замовником були виявлені наступні невідповідності у поданих зазначеним Учасником документах. 1. На виконання вимоги пп 2.5. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати Лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.5. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 2. На виконання вимоги пп 2.7. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах тендерної документації / скасування процедури закупівлі. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеного листа. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання листа з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.7. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 3. Підпунктом 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасник мав надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної інформації щодо суб’єктів господарювання, яких Учасник планує залучити як субпідрядників / співвиконавців або довідки у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання інформації/довідки у відповідності з вимогою пп. 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 4. На виконання вимоги пп 2.11. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати довідку, складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Подані у складі тендерної пропозиції документи, не містять зазначеної довідки. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання довідки з інформацією у відповідності з вимогою пп 2.9. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель. 5. На виконання вимоги пп. 2.17. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Учасник мав надати Гарантійний лист, яким Учасник гарантує, що він протягом 1-го дня з моменту отримання замовлення, надасть Замовнику лист про підтвердження отримання замовлення з вказанням термінів виготовлення та поставки товару, але не пізніше термінів, визначених в абз. 10 Додатку 3 до Тендерної документації. У складі документів тендерної пропозиції, Учасником було подано гарантійний лист від 04.08.2025 р. Вих № 04/08-11 з відповідною інформацію, проте, у зазначеному документі Учасник гарантує надати Замовнику лист про підтвердження отримання замовлення з вказанням термінів виготовлення та поставки товару, але не пізніше термінів, визначених абз. 15, 16 Додатку 3 до Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про необхідність виправлення наведених невідповідностей та подання виправленого гарантійного листа у відповідності з вимогою пп. 2.17. п. 2 Додатку № 4 до Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.