ТС А01XJ.13995-441:2023 (01)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 646 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 234,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета», Замовник вимагає наступні характеристики товару: Засіб індивідуального обігріву, Тип 1. Відповідність ТС А01XJ.13995-441:2023 (01) Засіб індивідуального обігріву для рук розміри не менше 5,5 см х 9 см – 2шт.; Засіб індивідуального обігріву для тіла розміри не менше 8 см х 12 см – 2шт.; Засіб індивідуального обігріву для ніг розміри не менше 5,5 см х 9 см – 2шт. В наданих Учасником документах нема підтвердження необхідних розмірів, що вимагаються Замовником. Учасник повинен надати документи від Виробника, що підтверджують необхідні розміри товару. Замовником вимагався Гарантійний лист від Виробника або Учасника закупівлі щодо підтвердження технічних та якісних характеристик товару відповідно до Оголошення, в тому числі дотримання вимог таких показників якості товару як середня температура поверхні в робочому стані та тривалість дії тепловіддачі. Учасник надав підтверджуючі документи стосовно вказаних показників, але не надав документ з назвою "Гарантійний лист", з підтвердженням технічних та якісних характеристик товару відповідно до вимог Оголошення. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.