Період оскарження умов закупівлі - по 22-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 99 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 498 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 01999721 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Ткаченко |
| Телефон: | +38050762927 |
| E-mail: | buhmkl2@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36003, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Згідно п. 1 та 2 Додатку 2 до тендерної документації «Умови та порядок надання інформації, які надаються Учасником та перевіряються Замовником з метою підтвердження інформації про відсутність підстав зазначених у пункті 47 Постанови №1178» Учасник процедури Довідкою в довільній формі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано - «Довідка про відсутність підстав, встановлених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей» №28 від 22.11.2024; «Довідка про відсутність підстав, визначених у підпункті 12 пункту 47 Особливостей» №29 від 06.05.2025. У вище вказаних довідках Учасника вказано не всі підстави, зазначені в пункті 47 Особливостей. Згідно пункту 1.1 Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасника(ів) вимогам, встановленим Замовником згідно до чинного законодавства» Учасник процедури надає: «Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору». Учасником надано лист №62 від 25.09.2024. Вище зазначені довідки та листи мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення закупівлі. Учасник протягом 24 годин має усунути невідповідності зазначені в тендерній пропозиції відповідно до п.40, 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.