Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 279 023,05 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 395,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А0989 |
| ЄДРПОУ: | 26615223 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Горячов Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380976005614 |
| E-mail: | A0989_nfs@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Донецька область,Маріуполь, |
5 |
Під час розгляду документів, наданих Учасником в складі пропозиції було виявлено їх невідповідність вимогам Замовника, зазначеним в оголошенні щодо проведення спрощеної закупівлі, а саме: згідно п.4 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» на етапі подання пропозиції, Учасник повинен подати пропозицію в ЕСЗ (електронна система закупівель) шляхом завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів (завірені сканкопії або оригінали документів в форматі «pdf» або аналогу) через авторизовані електронні майданчики (дозволяється подавати документи як з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або удосконаленим електронним підписом (УЕП) так і підписані власноруч). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними і викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, підпису і т. ін.). Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь – який інший спосіб. Учасник не надав скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). В складі пропозиції учасником надано документ «Технічні, якісні та кількісні характеристики», який оформлено на фірмовому бланку Учасника, підписано особою, уповноваженою на підписання документів, але в тексті документу допущено невідповідність зазначено, що «ТОВ «Бі ту бі проджект» підтверджує відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» Згідно п.8 Постанови у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Надання сканованої копій - свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). - Уточненої довідки щодо «Технічні, якісні та кількісні характеристики»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.