Період оскарження умов закупівлі - по 03-06-2025, 00:00
на потребу 2025
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 34 763 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 347,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава |
| ЄДРПОУ: | 08377170 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Георгіївна Семенова |
| Телефон: | +380532608236 |
| E-mail: | kevplt_prozorro@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Сінна, 36 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Відповідно до вимог пп1.2. п. 1 Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, просимо заповнити проект Договору відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації в частині Ціна Договору; Додаток 1 Протокол погодження договірної ціни та Додаток 2 Кошторис на надання послуг. 2. Для виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід просимо підтвердити наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (предмет договору цивільно-правової угоди між працівником Коваленко В. С. та роботодавцем не підтверджує відповідність предмету закупівлі), відповідно до вимог тендерної документації. 3. Для виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію позитивного відгуку замовника за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі та вихідний номер. Просимо привести документи тендерної пропозиції у відповідність до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.