Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Місце надання послуг: 1.м.Львів, вул. Пекарська, 54 2.м.Львів, вул. Лисенка, 43,45 3. м.Львів, вул. Кирила і Мефодія, 22,24 Кількість: 1 послуга (51,3 тон), згідно Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 01984263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексик Антон Олександрович |
| Телефон: | 380938032672 |
| E-mail: | infekciyna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 54 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з управління побутовими відходами)»виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до ч.2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У зв’язку із цим вимагається надати у складі пропозиції довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору(ів) згідно форми та копії договорів зазначених у ній (не менше 2) На підтвердження учасником подано довідку в якій невірно вказана сума договору згідно п.2 довідки учасника, адже згідно додаткової угоди №3 до такого договору сума договору становить -259 769,07 грн Також учасником надано неповну копію договору зазначеного в п.2 довідки учасника, а саме відсутня додаткова угода №1 до такого договору 1.2. згідно ч.2 розділу 3 додатку 1 документації учасник повинен надати Відомості про учасника за формою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», однак такий документ відсутній 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати: - відкориговану довідку про аналогічні договору в частині суми договору згідно п.2 довідки учасника. - додаткову угоду №1 до договору вказаного в п.2 довідки учасника про аналогічні договори. 2.2. надати відомості про учасника за формою «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.