Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 80 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Машівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 04381467 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Леонідівна Філенко |
| Телефон: | +380999406834 |
| E-mail: | filenkoinna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 39400, Україна, Полтавська область,селище міського типу Машівка, вул. Незалежності, буд. 113 |
0 |
1.У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія гарантійного талону; 2.У складі тендерної пропозиції відсутній заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару). ПРОТОКОЛ №56__ уповноваженої особи Виконавчий комітет Машівської селищної ради Назва підприємства 31.07.2025 14:55 селище Машівка с. Селещина-1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 23 липня 2025 року №51 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання (Виносна антена AVENGER Booster 2.4G/5,2/5.8G, тридіапазонний підсилювач сигналу для квадрокоптерів DJI Mavic 3, 3Т, Matrice та Autel (або еквівалент)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-23-010263-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Бонюк Володимира Сергійовича (код ЄДРПОУ: 2115002997). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Бонюк Володимира Сергійовича виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 2 3 4 1. У складі тендерної пропозиції відсутня скан-копія гарантійного талону Пункт 11 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації»: «Товар повинен поставлятися комплектно відповідно до вимог стандартів, технічних умов та мати не менше одного з наступних документів: декларацію про відповідність, сертифікат якості (паспорт якості); інструкцію з експлуатації та гарантійний талон, що надаються учасниками закупівлі у складі пропозиції в сканованому вигляді.» Відповідно до пункту 11 «Вимоги щодо товару» додатку 1 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції скан-копію гарантійного талону 2. У складі тендерної пропозиції відсутній заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару). Пункт 5.2. додатку 5 тендерної документації: Для підтвердження інформації про учасника згідно до встановлених вимог замовника, визначених у Таблиці 1 Додатку 5, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції … Лист в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проєктом договору, а також заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару).» Відповідно до пункту 5.2. додатку 5 тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції заповнений та підписаний учасником додаток №1 до проєкту договору (специфікація товару). Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за 5 робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 31 липня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Бонюк Володимира Сергійовича з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі фізичною особою-підприємцем Бонюк Володимиром Сергійовичем. Уповноважена особа виконавчого комітету Машівської селищної _ради_________________ (найменування замовника) ________________ (підпис) _Інна ФІЛЕНКО_________ (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.