Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
Документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Поставки товару відбуваються партіями згідно заяв Замовника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 389 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 890 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 38503179 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Співак |
| Телефон: | +380532631618 |
| E-mail: | pmsd2_tender@i.ua |
| Місцезнаходження: | 36040, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Івана Мазепи, буд. 36 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.