Закупівлю оголошено - 13-02-2025, 20:54. Дата останніх змін - 10-03-2025, 15:56

Суміш сухофруктів

Суміш сухофруктів... Державна закупівля - UA-2025-02-13-014993-a Суміш сухофруктів від замовника Військова частина Т0920 від 2/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-13-014993-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2025, 20:54
по 19-02-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-02-2025, 21:00
по 24-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-02-2025, 11:25
по 25-02-2025, 12:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
525600
525 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 628 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
525 600 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-02-2025, 11:25
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Суміш сухофруктів

7 008
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "МАРЧЕНКО МАРИНА ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-02-2025 по 05-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Прохолодна будинок 73, 49000, Марина Марченко
Остаточна пропозиція:
364 416 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
364 416 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-03-2025, 09:04

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-02-25, 12:01:44
24

Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: Згідно п. 12. «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю: – розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору; – вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника: військова частина Т0920, 49035, м. Дніпро, “Державна казначейська служба України в м. Києві, р/р UA088201720355149002001012908, МФО 820172, ЄДРПОУ 26632252, не платник ПДВ”; - призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі)». Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю…» Встановлено, що Учасник не надав зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Згідно п. 15.17. «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих. № 2 від 17.02.2025, від імпортера товару який підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. На підтвердження імпортером був наданий Контракт, № 12-ТА, між постачальником та імпортером, але у наданому контракті не зрозуміло предмет контракту. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-03-25, 12:01:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-13-014993-a-a1
Номер договору:
171
Дата підписання договору:
07-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-03-2025 по 31-12-2025
364 416 UAH
Ціна договору
364 416 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "МАРЧЕНКО МАРИНА ВАСИЛІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
364 416 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
364 416 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-02-2025, 18:59:00
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Завдаток
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Спарта 2015"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
417 116,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
417 116,16 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-02-2025, 11:50:12
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Завдаток
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕЙДС ПРАЙМ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
443 185,92 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
443 185,92 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-02-2025, 18:51:44
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Завдаток
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
511 724,16 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
511 724,16 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-02-2025, 13:47:18
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Завдаток
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 20:54:41
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 20:54:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 20:54:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 20:54:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 20:54:32
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Лот 1.
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Завдаток
          Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 20:54:32
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 20:54:32
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-02-2025, 20:54:32
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ