Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 372 673 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 726,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 35859047 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Чернишенко |
| Телефон: | 380577252074 |
| E-mail: | ussmkharkiv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61002, Україна, Харківська область,Харків, вул. Сумська, буд. 64 |
3 |
1. На вимогу п.п. 4.11. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: документальне підтвердження своєчасних оглядів та технічного обслуговування вогнегасників, договір(и) на обслуговування/ перезаряджання вогнегасників з зазначенням гарантійного строку експлуатації або лист-роз’яснення щодо строку експлуатації на час перебування дітей. Учасником на виконання цієї вимоги надано: Договір підряду №28/05 від 28.05.2025 на перезарядку та технічне обслуговування (діагностику) вогнегасників, в якому не зазначено гарантійний строк експлуатації, надано лист-роз’яснення, в якому зазначено: «ТОВ «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Шаяни» цим листом роз'яснює, що перезарядка вогнегасників проводиться щорічно перед відкриттям сезонну. Договір на перезарядку вогнегасників додається», проте не зазначено інформації про гарантійний строк експлуатації. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме: - лист-роз’яснення щодо строку експлуатації на час перебування дітей із зазначенням гарантійного строку експлуатації. або - інший документ, що підтверджує перезаряджання вогнегасників з зазначенням гарантійного строку експлуатації. 2. На вимогу п.п. 4.2. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: Орієнтовний графік заїзду, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок. Учасником на виконання цієї вимоги надано орієнтовний графік заїзду із зазначення дати початку та закінчення зміни, які не відповідають строку надання послуг відповідно до п.п. 4.4. п.4 Розділу 1 Тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: орієнтовний графік заїзду, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок, який відповідає строку надання послуг відповідно до п.п. 4.4. п.4 Розділу 1 Тендерної документації. 3. На вимогу п.п. 4.15. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: Документи, що підтверджують високий рівень якості організації харчування у закладі оздоровлення та відпочинку дітей з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) або сертифікати на системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані дитячому закладу оздоровлення та відпочинку стосовно надання послуг харчування. Учасником на виконання цієї вимоги надано: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів та сертифікат відповідності послуги харчування їдальні, але не надано сертифікат на систему управління якістю. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: - сертифікат на систему управління якістю. або - інші документи, що підтверджують високий рівень якості організації харчування у закладі оздоровлення та відпочинку дітей з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). 4. На вимогу п.п. 4.19. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: План виховної роботи, туристично-екскурсійних та спортивно-оздоровчих заходів на одну зміну влітку 2025 року. У Додатку №1 до Тендерної документації зазначено «Тривалість перебування в закладі: 21 день». Учасником на виконання цієї вимоги надано: Орієнтовний календарний план роботи позаміського дитячого закладу відпочинку та оздоровлення «Шаяни» під час літнього оздоровлення та відпочинку 2025 року (табірна зміна 14 днів) та орієнтовний календарний план фізкультурно-оздоровчих спортивних заходів та спортивних змагань позаміського дитячого закладу відпочинку та оздоровлення «Шаяни» (табірна зміна 14 днів). Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: План виховної роботи, туристично-екскурсійних та спортивно-оздоровчих заходів на одну зміну влітку 2025 року (табірна зміна 21 день). 5. На вимогу п.п. 4.9. п. 4. Додатку 3 до Тендерної документації необхідно надати: «- документальне підтвердження (договори) про технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей.». Учасником на виконання цієї вимоги надано: документ Договір №130-о від 01.05.2025. Відповідно до п.2.1 Договору є «Додаток до Договору», який учасником не було завантажено. Для усунення невідповідностей необхідно подати документи оформлені з урахуванням вимог п.1 розділу ІІІ. Тендерної документації, а саме надати: Додаток до Договору №130-о від 01.05.2025. У разі невиправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ "ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ШАЯНИ", буде відхилена у відповідності до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.